Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار فارس قرار گرفت، آورده است: دانشجویان و دانشگاهیان و حوزویان نماد شرافت و کرامت و عزت نفس و آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد و تبعیض و ظلم هستند.

در این پیام آمده است: دانشجویان و دانشگاهیان و حوزویان عزیز ما فرزندان عاشورا، کربلا و محرم هستند و از امام حسین (ع) درس حریت و آزادی و آزادگی آموخته‌اند و در راه خدا، حق، آزادی و کرامت انسانی الگو و اسوه‌اند و در برابر نظام سلطه و استکبار و صهیونیزم و عمال مرتجع و جنایتکار آنها با تمامی قوا ایستاده و خواهند ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این پیام آمده است: قشر دانشگاهی و حوزوی با تمامی وجود در راه پاسداری از خون شهیدان به‌ویژه شهدای دانشجو و هسته‌ای و سردار سلیمانی‌ها، ابومهدی المهندس‌ها، حججی‌ها، مطهری‌ها، بهشتی‌ها و مفتح‌ها مردانه فداکاری می‌کنند و با صلابت ایستاده‌اند.

در این پیام آمده است: شانزدهم آذر سالروز جنبش دانشجویی جوانان عزیز و گرامی کشور عزیزمان را در سال ۱۳۳۲ گرامی می‌داریم و یاد شهیدان دانشجوئی، دانش‌آموزی، دانشگاهی و حوزوی و همه شهیدان راه آزادی و آزادگی را پاس می‌داریم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امسال شصت و هفتمین سال شهادت فرزندان غیور این ملت در مقابله با سلطه استکبار جهانی و صهیونیزم است و  در طول هفت دهه گذشته همواره ملت بزرگ ایران، یاد شهدای نام‌آور را گرامی داشته و در طول این سال‌ها شهیدان فراوانی تقدیم اسلام، مکتب، ملت و ایران عزیز شده است.

در این پیام آمده است: آخرین این شهدای نام‌آور و عزت‌آفرین، دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و شهید گران‌سنگ این ایام مرحوم دکتر محسن فخری زاده (رض) بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این شهیدان عزیز و رهپویان راه وصال و فرشتگان آسمانی درس زندگی را از مکتب سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفای آن بزرگوار آموختند و به ما درس آزادی، آزادگی، ایثار و فداکاری آموختند و به جوانان عزیز ما نشان دادند که در راه دوست و اعتلای کلمه الله و عزت و عظمت اسلام و مسلمانان و میهن اسلامی باید از جان گذشت و جز از خداوند نترسید.

در این پیام آمده است: در راه حق باید با جان‌فشانی و ایثار، فداکاری، بصیرت و آگاهی برای پیشرفت ایران اسلامی و عظمت مسلمانان به پا خاست و مجاهدت کرد و برای وصول به قله‌های عزت و شرف اهتمام ورزید و با صبر و استقامت و اتکال علی‌الله باید پرچم علم و دانش و معرفت و اخلاق و معنویت را در جهان برافراشت و در راه حق کوشا بود و نترسید و نهراسید و از خود ضعف و زبونی و ذلت نشان نداد که اولیای خداوند هرگز از غیر خدا نمی‌ترسند و دچار ضعف و زبونی نمی‌شوند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: سلام خداوند بر پاکان و پاکیزگان میدان‌های تقوی و الگوهای صبر و استقامت و فداکاران عرصه علم و حکمت و پیشرفت و خدمت و خداوند متعال خدمات و زحمات را از جوانان برومند و غیور ما در تمامی عرصه‌ها به شایستگی قبول فرماید و قلب امام عصر (عج) را از ما خشنود نماید و سایه بلندپایه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را بر سر ملت ما مستدام بدارد و بر علو درجات امام راحل و شهدای عزیز به‌ویژه شهدای علمی و هسته‌ای و دانشجویی ما بیفزاید و به همه توفیق تداوم بخشیدن به راه عزت آفرینان این رهروان چالاک و چهره‌های زنده‌دل و نورانی را کرامت نماید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجو علم عزت نفس اراک پیام آمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا