Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:53:54 GMT

فعالیت مراکز تعویض پلاک در استان یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۲۰۴۶

فعالیت مراکز تعویض پلاک در استان یزد آغاز شد

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راهور یزد با بیان اینکه این هفته مراکز تعویض پلاک از ساعت ۷ صبح فعال هستند از مهلت ۱۵ روزه تعویض پلاک برای افرادی که وکالت‌نامه آن‌ها منتقضی شده خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد در خصوص گشایش مجدد تعویض پلاک در استان یزد اظهار داشت: مرکز تعویض پلاک یزد و دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌های تابع بر اساس تغییر وضعیت در مناطق از روز گذشته فعالیت خود را از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فعالیت این دفاتر از ساعت 7 صبح تا 15 است، گفت: متقاضیان برداساس سیستم نوبت‌دهی اینترنتی خدمات دریافت می‌کنند.

فعالیت مجدد مراکز تعویض پلاک لرستان؛ آموزش و آزمون‌های عملی آموزشگاه‌های رانندگی برگزار می‌شودمراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در گلستان به طور موقت تعطیل شدتعطیلی 2 هفته‌ای مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در شهرهای قرمزساعت کار مرکز تعویض پلاک اینترنتی لرستان افزایش یافترئیس پلیس راهور استان یزد تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه با سایت راهور 120 به آدرس (rahvar120.ir) نسبت به نوبت‌دهی و مدیریت زمان حضور خود در دفاتر اقدام کنند، در حال حاضر تا پایان این هفته نوبت داده می‌شود.

زارع گفت: با توجه به اینکه وکالت‌نامه برخی در طی دو هفته گذشته منتقضی شده است ادامه داد: این افراد 15 روز فرصت دارند جهت تعویض پلاک مراجعه کنند.

انتهای پیام/781/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان خبر داد.


محمدمهدی عباس زاده با اشاره به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید برای پرورش بهاره کرم ابریشم از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران، گفت: تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان، تحویل ۳ هزار و ۴۰۰ جعبه تخم نوغان است.


وی با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش در فصل بهار، بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و مستمر این موضوع از طریق شوراها، دهیاری ها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه برای تحویل و توزیع بموقع تخم نوغان به بهره برداران و علاقمندان این بخش تاکید کرد.


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر، مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل (بندپی شرقی ۲ کارگزار و بابلکنار ۳ کارگزار) را از مراکز تحویل تخم نوغان در استان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس