Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:54:26 GMT

محور همدان- قزوین به علت شکستگی پل مسدود شده

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۲۱۲۱

محور همدان- قزوین به علت شکستگی پل مسدود شده

ایسنا/همدان مدیر مرکز مدیریت و کنترل راه‌های استان همدان اعلام کرد: محور همدان- قزوین در لاین شمالی به سمت آوج به علت شکستگی پل در اثر طغیان رودخانه مسدود است.

سعید کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی و تصویری مرکز و گزارش‌های دریافتی در حال حاضر تردد در جاده‌های استان عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در برخی از محورهای استان بارش پراکنده برف و باران وجود دارد که در محورهای کوهستانی همراه با مه‌گرفتگی است.

وی تصریح کرد: از ساعات اولیه صبح امروز شاهد بارش پراکنده در محور آوج، سوباشی و گردنه گرین هستیم که تردد در این محورها روان است.

کریمی با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیت تردد در محورهای استان همدان اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: محور فرعی گنجنامه- تویسرکان به علت صعب‌العبور و عدم ایمنی کافی مسدود است و از محورهای همدان- اسدآباد و تویسرکان و همدان- جوکار- تویسرکان جایگزین شده است.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل راه‌های استان همدان خاطرنشان کرد: محور همدان- قزوین در لاین شمالی به سمت آوج به علت شکستگی پل در اثر طغیان رودخانه مسدود بوده و تردد دوطرفه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز کنترل راه ها بارش برف و باران در جاده ها گردنه استانی اقتصادی مسدود بارندگي طغیان رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان