Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:07:53 GMT

تدابیر ویژه برای آغاز اردوی تیم‌های تکواندو

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۲۱۴۱

تدابیر ویژه برای آغاز اردوی تیم‌های تکواندو

اعضای تیم‌های ملی ایران با حضور در محل فدراسیون تکواندو تست کرونا دادند تا در صورت پاسخ منفی، تمرینات خود را از فردا آغا کنند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو از فردا دوشنبه ۱۷ آذرماه در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود. دعوت شدگان به اردوی تیم ملی در سه بخش مردان، بانوان و پاراتکواندو در این اردو حاضر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مأموران بهداشت انستیتو پاستور ساعت ۹ صبح با حضور در محل فدراسیون از تکواندوکاران تست کرونا گرفتند. با تشخیص مسئولان فدراسیون و با هدف پیشگیری در این مرحله از تکواندوکاران تست خون نیز گرفته شد تا در صورتی که ورزشکاری پیش از این کرونا گرفته و بدن آنتی بادی تولید کرده، مشخص شود.

 

ملی پوشان بعد از پایان تست به قرنطینه رفتند و تا زمان رسیدن پاسخ تست‌ها اجازه خروج از محل را نخواهند داشت. تمرینات تیم ملی نیز از فردا و در صورت منفی بودن تست‌ها آغاز می‌شود.

 

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی و عرفان ناظمی در بخش مردان، مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی در بخش پارالمپیک، مهلا مؤمن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، تینا مدانلو، طیبه پارسا و زهرا شجاعی نیز در گروه زنان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد

ساسان رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اوج فعالیت سامانه بارشی از اواخر دوشنبه تا صبح سه شنبه بوده و اواخر وقت سه شنبه از استان خارج می‌شود.

وی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز دوشنبه همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید بوده و در ارتفاعات بارش به صورت تگرگ است.

رستمی عنوان کرد: از فردا از شدت بارش‌ها کاسته شده و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود.

وی گفت: فعالیت سامانه در نواحی شمالی استان بیشتر است.

کارشناس هواشناسی استان ایلام تصریح کرد: در طول فعالیت سامانه احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، آسیب به سازه‌های های سبک و آسیب به محصولات زراعی و باغی به علت بارش تگرگ و وزش باد وجود دارد.

کد خبر 6097785

دیگر خبرها

  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • نشست سران‌ سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • شک و تردید درباره عرضه اولین خودروهای وارداتی | قرار بود فردا یکشنبه عرضه آغاز شود