Web Analytics Made Easy - Statcounter

مزار شهیدان روز دانشجو با حضور معاونان وزیران علوم، بهداشت و فرماندارویژه شهرستان ری روز یکشنبه گلباران شد.

به گزارش ایرنا،  مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم- تحقیقات و فناوری، لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت- درمان و آموزش پزشکی، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران  و سایر مسئولان بر سر مزار شهیدان مصطفی بزرگ نیا، مهدی شریعت رضوی و احمد قندچی در امامزاده عبدالله (ع) شهرری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این مراسم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی فقط آئین اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدای دانشجو برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ۱۶ آذر در تقویم روز دانشجو نام گذاری شده است. در این روز در سال ۱۳۳۲ خورشیدی «مصطفی بزرگ‌نیا»، «احمد قندچی» و «مهدی شریعت‌رضوی» ۳ دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران در اعتراضات دانشجویان به دیدار رسمی «ریچارد نیکسون» معاون رئیس‌جمهوری وقت به دعوت پهلوی دوم، در حمله نیروهای گارد به دانشگاه به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 روز دانشجو امامزاده عبدالله شهرری شهدای دانشجو شهدای روز دانشجو گرامیداشت روز دانشجو سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند

 شهرام رئیسی  با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۴۵۵ نفر دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند، بیان کرد: ازاین‌بین ۳ هزار و ۶۲۱ نفر دانش‌آموز و ۱۶۷ نفر دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: خدمات تحصیلی مانند کمک‌هزینه تحصیل، توانمندسازی تحصیلی، مشاوره تحصیلی و … به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در استان سیستان و بلوچستان داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد سراوان با اشاره به ارقام هزینه‌کرد برای توانمندسازی دانش‌آموزان تحت پوشش، بیان کرد: سال گذشته بیش از ۲ میلیارد ۳۸۷ میلیون ۱۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت هزینه شد.

رئیسی با بیان اینکه تعداد ۲۵۰ نفر حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های دوجانبه باهدف حمایت هر چه بیش‌تر از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند و سپرده‌گذاری قرض ماندگار در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از دیگر نکاتی است که می‌تواند تعامل بین کمیته امداد و آموزش‌وپرورش را تقویت سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند