Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش سابق تیم ملی تیراندازی گفت: اگر فدراسیون شرایط را به گونه‌ای برای ملی‌پوشان فراهم کند که دائما در اردو باشند و از نظر بهداشتی به مشکل نخورند در این المپیک می‌توانیم به مدال برسیم.

ابراهیم برخورداری در گفت‌وگو با میزان، درباره تمدید قرارداد فدراسیون تیراندازی با الهام هاشمی تا پایان بازی‌های المپیک، اظهار داشت: تقریباً تا آغاز دی ماه ۱۵ روز زمان داریم و تا آغاز بازی‌های المپیک حدود ۶ ماه زمان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فرصت تقریباً کم دیگر مجالی برای ریسک و اینکه فدراسیون هدایت تیم ملی را به فرد دیگری بسپارد نبود.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان هم با هاشمی اُخت شده‌اند و در حضور او تیم ملی مسیر خوبی را پیش می‌رود. جامعه تیراندازی هم امیدوار است هاشمی راهی را که آغاز کرده به بهترین نحو به پایان برساند. با حضور هاشمی و به دلیل ارتباط خوبی که با بازیکنان دارد شانس کسب افتخار و کسب اولین مدال تیراندازی در المپیک، به مراتب بیشتر است.

*تأمین مهمات برای تیم ملی واقعاً سخت شده است

ملی‌پوش سابق تیم ملی تیراندازی در خصوص دلیل تاخیر در تمدید قرارداد با هاشمی، گفت: بر اساس آنچه که من از دور رصد کرده‌ام، تأمین مهمات برای تیم ملی واقعاً سخت شده و محدودیت‌های کرونایی شرایط را برای ورزش دشوار کرده است. هرچند تیراندازی رشته‌ای است که وسایلش کاملاً شخصی می‌باشد، اما زمانی که یک مجموعه ورزشی تعطیل باشد بالطبع ورزشکاران هم نمی‌توانند تمرین کنند. به نظرم تمام این مسائل دست به دست هم داد تا رسیدن به تفاهم بین طرفین و تمدید قرارداد کمی طول بکشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که ملی‌پوشان اکثراً از دوستان من هستند اطلاع دارم که تمریناتشان را در این مدت محدودیت‌ها نیز انجام می‌دادند، اما در مجموع تمرینات و اردوها بسیار کم است. در حال حاضر ملی‌پوشان تپانچه در طول هفته دو یا سه بار آن هم بعد از ظهرها امکان تمرین دارند.

*امیدوارم فدراسیون تیراندازی در ۶ ماه باقیمانده ملی‌پوشان را قرنطینه کند 

کارشناسی تیراندازی در پاسخ به این سوال که برای کسب بهترین نتیجه در المپیک به چه مسائلی نیاز داریم؟ اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که به خاطر شغلم از فدراسیون‌های دیگر دارم کم کم شاهد این هستیم که اعضای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی به دلیل اهمیت بازی‌های المپیک در حال قرنطینه شدن هستند. مثلاً در حال حاضر فدراسیون کشتی در صدد قرنطینه کامل اعضای مد نظرش است تا بتواند در نظارت کامل از نظر بهداشتی برنامه‌های کادرفنی را پیش ببرد. این قرنطینه کردن هزینه‌بر است و شرایط سخت افزاری می‌طلبد و امیدوارم فدراسیون تیراندازی در این ۶ ماه باقیمانده بتواند ملی‌پوشان را قرنطینه کند تا تیراندازان بتوانند صبح و بعدازظهر تمرین کند. قطعاً حریفان ما در کشورهای خودشان این کارها را انجام می‌دهند و نباید از قافله عقب بمانیم.

وی درباره حضور تیراندازان ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی پیش از آغاز بازی‌های المپیک، تصریح کرد: قطعاً مسابقات بین‌المللی مختلفی در این ۶ ماه در سراسر جهان برگزار خواهد شد، اما شرایط هر کشور با کشور دیگر متفاوت است. مثلا احتمال دارد یک مسابقه جایزه بزرگ در یکی از کشورهای اروپایی برگزار شود، اما به دلیل شرایط خطرناک کرونا در کشورمان، از ایران دعوت نکنند. در این شرایط باید به سمت مسابقات آنلاین حرکت کنیم البته به شرطی که ضعف‌های مسابقات آنلاین برطرف شود. رشته تیراندازی این قابلیت را دارد که به صورت آنلاین مسابقات بین‌المللی داشته باشد و این یک امتیاز برای این رشته در شرایط کنونی به حساب می‌آید.

*ملی‌پوشان پُرامید و باتجربه‌ای در تیراندازی داریم

ملی‌پوش سابق تیراندازی ایران در خصوص شانس تیراندازان ایرانی برای کسب نخستین مدال این رشته در بازی‌های المپیک اظهار کرد: در رشته تیراندازی ملی‌پوشان با تجربه‌ای همچون نجمه خدمتی را در بخش تفنگ داریم که سابقه حضور در فینال المپیک را دارد و مدال‌های زیادی را در سطح جهانی گرفته است. همچنین اعجوبه‌ای به نام جواد فروغی را در بخش تفنگ و تپانچه داریم که تیرانداز بسیار توانمندی است و من بسیار به او امیدوارم. همچنین رستمیان هم در بخش زنان شانس بالایی در المپیک دارد.

برخورداری در پایان صحبت‌هایش گفت: به نظرم اگر فدراسیون شرایط را به گونه‌ای برای ملی‌پوشان فراهم کند که تیراندازان دائما در اردو باشند و از نظر بهداشتی به مشکل نخورند می‌توان گفت که در این المپیک می‌توانیم به مدال برسیم، اما واقعاً در تیراندازی نمی‌توان با قاطعیت در خصوص نتایج صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: توافق فدراسیون تیراندازی و الهام هاشمی تا پایان المپیک

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون تیراندازی ابراهیم برخورداری تیم ملی تیراندازی الهام هاشمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی ابراهیم برخورداری تیم ملی تیراندازی الهام هاشمی فدراسیون تیراندازی بازی های المپیک ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد