Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیر کل مدیریت بحران قم گفت: سامانه بارشی که از دیشب در آسمان قم فعال است تا کنون مشکلی ایجاد نکرده و خطری هم از جهت سیل و ابگرفتگی به همراه ندارد.

محسن اوروجی، مدیرکل مدیریت بحران قم درگفت وگو باایسنا، عنوان کرد: سامانه بارشی که از دیشب در آسمان قم فعال است تا کنون مشکلی ایجاد نکرده و خطری هم از جهت سیل و ابگرفتگی به همراه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره بر اینکه این بارش های متناوب تا دوشنبه صبح ادامه دار خواهد بود، بیان کرد: میزان ورود آب به قم  از این بارش ها قابل توجه نیست.
مدیرکل مدیریت بحران قم خاطر نشان کرد: همه دستگاه اعم از راهداری، بخشداری، شهرداری و... در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشجويان منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب