Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید شاگردانش کاملاً شایسته کسب پیروزی مقابل سویا در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان بودند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته دوازدهم لالیگای اسپانیای با نتیجه یک بر صفر بر میزبان خود، سویا غلبه کردند و کمی از فشاری که بابت دو شکست متوالی مقابل تیم‌های آلاوس و شاختار دونتسک روی‌شان بود، کاسته شد، پس از این بازی گفت: این سه امتیاز خیلی مهمی برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از سوت آغاز تا پایان بازی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم کمی مجبور شدیم عقب‌نشینی کنیم، اما در نیمه اول فوق‌العاده بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما با شایستگی مقابل یک تیم واقعاً خوب که می‌داند هر لحظه چطور حریفش را به دردسر بیندازد، به پیروزی رسیدیم. به هر حال ما از سد سویا گذشتیم و برای بازیکنانم خوشحال هستم. ما تغییر خاصی در تیم ایجاد نکردیم چون تیم خوب بود و می‌خواستیم با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

آماده باش رئال مادرید برای برکناری زیدان/ تماس کهکشانی‌ها با پوچتینو

سرمربی فرانسوی رئال مادرید ادامه داد: کسب این پیروزی و ارائه یک بازی عالی خیلی مهم بود و این برای بازی بعدی‌مان هم اهمیت دارد. ما از دوره دشواری در حال گذر هستیم، بنابراین حالا باید بابت این برد خوشحال باشیم. اکنون باید خوب استراحت کنیم و به بازی‌های پیش‌رو فکر کنیم. مدافعان ما هم در این دیدار مستحکم ظاهر شدند و واقعاً برای یکدیگر بازی کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سویا لالیگا رئال مادرید زین الدین زیدان سویا لالیگا رئال مادرید زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال