Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در احکامی جداگانه اعضای جدید هیات مدیره سازمان های مناطق آزاد «چابهار» و «اروند» را منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از فرینا، بر این اساس وزیران عضو شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب نامه شماره 100724/ت58218ک مورخ 1399/09/08 تصویب کردند:
1- آقای «عطاالله دادگر» به مدت سه سال به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2- آقای «جلال میرزایی» به مدت سه سال به عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی اروند منصوب شد.
در احکام مرتضی بانک آمده است:
نظر به پیشنهاد دبیرخانه و تصویب شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، موضوع تصویب نامه شماره 100724/ت58218ک مورخ 1399/09/08 کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان «اعضای هیأت مدیره سازمان های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار و اروند» منصوب می شوید.
با عنایت به شرایط کنونی و فرمایشات مقام معظم رهبری حفظ الله تعالی علیه مبنی بر اهتمام در راستای جهش تولید، از جنابعالی انتظار می رود ضمن بهره مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب در راستای حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی، ضمن اتکال به ایزد متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیات مدیره زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فراهم آورید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزاد تجاری ـ صنعتی مدیره سازمان مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد

با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، موضوع تغییرات در بدنه مدیریت این باشگاه بیشتر از قبل شنیده می‌شود.

 گفته می‌شود فردی به نام فروزنده قرار است بزودی به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شود که این فرد از مدیران اقتصادی به‌شمار می‌رود. 

از طرف دیگر با استعفای حسین خبیری، هیات مدیره پرسپولیس چند ماهی است که با ۴ نفر برگزار می‌شود و مشخص نیست مصوبات این هیات مدیره، چطور قابلیت اجرایی دارد چرا که طبق قانون، اعضای هیات مدیره باید عدد فرد باشد!

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • بحران آب در مغان جدی است
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر