Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی خدادادی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امدادرسانی به آسیب دیدگان آبگرفتگی در ۲ شهرستان اهواز و ماهشهر همچنان ادامه دارد و تا زمان نیاز کمک به مردم، امدادگران در مناطق خواهند ماند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۵۰ امدادگر برای امدادرسانی به مردم ادامه داد: در مجموع در استان ۶۴۰ نفر آسیب دیده از آبگرفتگی که خانه‌های آن ها نیز دچار آبگرفتگی شد و مکانی برای زندگی نداشتند اسکان اضطراری داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: در این مدت ۱۵ هزار بطری آب ، ۱۴ هزار قرص نان، ۹۲ چادر ، ۱۴ هزار کنسروجات و تعداد زیادی بسته های بهداشتی و غذایی در بین مردم مناطق آبگرفته استان توزیع شد.

دکتر خدادادی با اشاره به اینکه در این مدت ۴۹۶ خودروی گرفتار در آبگرفتگی رهاسازی شدند افزود: هیچگونه کمکی از سایر استان ها و یا تهران به جمعیت هلال احمر استان برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده از آبگرفتگی انجام نگرفت و تمامی کمک ها از موجودی استان بوده است.

با فعالیت یک سامانه بارشی از تاریخ ششم تا دهم آذر ماه جاری ۱۶ شهرستان خوزستان دچار آبگرفتگی شدند که شهرستان های ماهشهر ،اهواز و رامهرمز شرایط بدتری نسبت به سایر مناطق داشتند.

ادارات و بانک های اهواز، ماهشهر، رامهرمز و امیدیه در روزهای نهم و دهم آذر ماه به دلیل آبگرفتگی معابر تعطیل شدند.

مردم شهر بندر امام (ره) از توابع شهرستان ماهشهر نسبت به آبگرفتگی این منطقه و آسیبی که به زندگی آن ها وارد شد اعتراض کردند.

دیروز شهردار بندر امام (ره) به دلیل حادثه آبگرفتگی شدید این شهر از سمت خود تعلیق شد.

برچسب‌ها آب گرفتگی اختصاصی ایرنا خوزستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب گرفتگی اختصاصی ایرنا خوزستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آب گرفتگی اختصاصی ایرنا خوزستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کاووسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در معابر فولادشهر پس از بارش باران + فیلم
  • نفربر‌های ارتش به کمک خیابان‌های دزفول آمدند+ تصاویر
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد