Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:08:18 GMT

امیر هامونی در سمت خود ابقا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۳۳۸۳

با تصمیم هیات‌مدیره شرکت فرابورس ایران، امیر هامونی به مدت دو سال دیگر در سمت مدیرعاملی فرابورس ایران ابقا شد.‏

به گزارش‌ ایمنا به‌ نقل‬ از‬ سنا‬، اعضای هیأت مدیره شرکت فرابورس ایران به اتفاق آرا، امیر هامونی را برای دو سال دیگر به ‌عنوان مدیرعامل فرابورس ایران ابقا کردند.‏ با اتفاق آرای هیأت‌مدیره، محمدجواد سلیمی نیز ریاست هیأت‌مدیره فرابورس ایران را بر عهده گرفت و محمد وطن‌پور به عنوان نایب‌رئیس هیأت‌مدیره ‏انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر هامونی مدیر ۳۸ ساله بازار سرمایه فعالیت خود را در فرابورس از سال ۱۳۸۹ به عنوان مدیر بازار آغاز و از مهرماه سال ‏‏۱۳۹۱ تا کنون به مدت ۸ سال مدیرعامل فرابورس ایران بوده است و دو سال دیگر نیز سکاندار فرابورس خواهد ماند.‏

در دوره ۸ ساله هامونی بر مسند مدیرعاملی فرابورس ایران، برای اولین بار ابزارهای متنوع تأمین مالی مانند اوراق مرابحه، ‏ صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، اسناد خزانه اسلامی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی، اوراق رهنی و … پا به عرصه بازار ‏سرمایه گذاشتند که هرکدام از آنها نقش پررنگی در تأمین مالی نوآوری، دولت، بخش مسکن و سایر بخش‌های اقتصادی ‏داشته داشته‌اند.

گفتنی است در هیأت مدیره فرابورس ایران مجتبی تقی‌پور به نمایندگی از شرکت گروه مالی پارسیان، محمدجواد سلیمی به نمایندگی از شرکت گروه مالی ملت، محمود ‏گودرزی به نمایندگی از بورس اوراق بهادار تهران، سیدابراهیم عنایت به نمایندگی از شرکت گروه سرمایه‌گذاری امید، محمد ‏وطن‌پور به نمایندگی از کانون نهادهای سرمایه‌گذاری، علی نقوی به نمایندگی از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و ‏تسویه وجوه و محسن رحمتی به نمایندگی از شرکت کارگزاری صبا تأمین در جلسات هیأت‌مدیره فرابورس حضور خواهند داشت.

کد خبر 459759

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امیر هامونی فرابورس بازار پایه فرابورس شرکت فرابورس ایران مدیرعامل فرابورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نمایندگی از شرکت فرابورس ایران سرمایه گذاری امیر هامونی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس