Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حرف دلم را زدم. تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. این تیم زیبا هم بازی می‌کند و…

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته گذشته دیدار تدارکاتی پرسپولیس و ویستا توربین در حالی برگزار شد که یحیی گل‌محمدی و شاگردانش برای سرمربی تیم حریف سنگ‌تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد پیوس که زمانی آقای گل پرسپولیس و فوتبال ایران بود با استقبال گرم سرخپوشان مواجه شد و… در این میان صحبت‌هایی هم رد و بدل شد که دستاویزی برای مصاحبه ما با فرشاد پیوس شد.

آقافرشاد، پرسپولیسی‌ها حسابی شما را تحویل گرفتند؛ منظورمان قبل از بازی دوستانه با ویستا توربین بود؟

فرشاد پیوس گفت:

من هم خوشحال شدم که یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، افشین پیروانی و بازیکنان با محبت پرسپولیس را دیدم. واقعاً همه ما پرسپولیسی‌ها به این تیم افتخار می‌کنیم.

به یحیی هم گفتید که از دیدن بازی‌های این تیم لذت می‌برید؟

حرف دلم را زدم. تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. این تیم زیبا هم بازی می‌کند و…

اما خوب گل نمی‌زند! یحیی گل‌محمدی شوخی نکرد که به شما گفت «این تیم یک فرشاد پیوس کم دارد!»

فرشاد پیوس گفت:

یحیی گل‌محمدی خیلی به من لطف دارد ولی دوران ما دیگر گذشته است. الان نوبت جوان‌ترهایی مثل مهدی عبدی است. اگر فرشاد پیوس آقای گل شد به خاطر اعتماد علی‌آقا پروین و همکاری همبازیانش بود. محسن عاشوری، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی‌مقدم، محمدحسن انصاری‌فرد، علی دایی، ناصر محمدخانی و همه همبازیانم کمک کردند تا من آقای گل شوم و هیچ ‌کس به تنهایی نمی‌تواند به این عنوان برسد.

به مهدی عبدی هم گفتید به حرف دیگران توجه نکند و مطمئن باشد گل می‌زند.

فرشاد پیوس گفت:

بله، یک مقدار شاید از حرف من سوء برداشت شده باشد؛ منظورم تماشاگران نبود چون الان متأسفانه تماشاگری نمی‌تواند به استادیوم برود، منظورم این بود که به انتقادات و حرف و حدیث‌ها توجه نکند. او مهاجم توانایی است که در نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به النصر عربستان موفق به گلزنی شده است، بنابراین به نظر می‌رسد با کمی تمرکز بیشتر و بی‌توجهی به حواشی بتواند موفق باشد.

و آرمان رمضانی که پس از بازی با شهر خودرو خیلی تحت فشار قرار گرفت!

فرشاد پیوس گفت:

فرقی نمی‌کند، آرمان رمضانی هم مثل مهدی عبدی باید فقط و فقط روی تمرینات خودش و بازی‌های پرسپولیس تمرکز کند. من در لابه‌لای مصاحبه‌های یحیی گل‌محمدی خواندم که می‌گفت با تمرینات اختصاصی گلزنی به آرمان رمضانی کمک خواهد کرد. به نظرم نقش خود یحیی خیلی می‌تواند کلیدی باشد. او با تمرینات اختصاصی و روحیه دادن به مهاجمان تیمش خیلی می‌تواند مؤثر باشد.

علی پروین هم از لحاظ روحی و روانی خیلی به تو کمک می‌کرد، این‌طور نیست؟

فرشاد پیوس گفت:

بله، علی‌آقا خیلی من را قبول داشت و همیشه این احساس را داشتم. آقای پروین من را تعویض نمی‌کرد مگر آنکه مصدوم شوم و به خودم هم غیر مستقیم این موضوع را می‌گفت. البته آقای پروین چون خودش بازیکن خیلی بزرگی بود کم پیش می‌آمد از بازیکنی تعریف کند اما بلد بود چگونه به من و همبازیانم روحیه بدهد. خداوند سایه ایشان را به عنوان بزرگتر بالای سرمان حفظ کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشاد پیوس پرسپولیس آرمان رمضانی آرمان رمضانی پرسپولیس فرشاد پیوس فرشاد پیوس گفت یحیی گل محمدی آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار

تیم صدرنشین استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر تراکتور در تبریز به تساوی دست یافت و البته دو امتیاز حساس را در یادگار امام جا گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان جواد نکونام با این تساوی 54 امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند ولی در صورت برتری پرسپولیس برابر سپاهان جایگاه خود را پنج هفته به پایان لیگ از دست می‌دهند. حمید مطهری دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، نیز با متوقف کردن استقلال،  پیام خوبی برای سرخپوشان فرستاد. تیم او اکنون در رده چهارم ایستادند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد(4+90 سجاد آشوری)، رحمان جعفری (77 - مهدی عبدی) و امیرارسلان مطهری (64 - امیرحسین حسین‌زاده)

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (4+90- میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی (82 - پیمان بابایی)، آرش رضاوند (88 - امید حامدی‌فر)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف (4+90 جعفر سلمانی)

داور: پیام حیدری

 

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 50: محمدی با عبور از یک بازیکن وارد محوطه جریمه تراکتور شد و به مدافعان حریف خورد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 66: ارسال مهدی شیری و ضربه سر امیرحسین حسین‌زاده موقعیت جدی برای تراکتور بوجود آورد ولی توپ این بازیکن از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 70: ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی به قسمت پشتی تیر افقی دروازه تراکتور برخورد کرد.

دقیقه 80: گوستاوو بازیکن تراکتور به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد ولی توپ او را برگرداندند. در ادامه توپ دیگری می‌رفت برای تراکتور موقعیت ایجاد کند که خالدآبادی آن را گرفت.

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!