Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست مراکشی اینتر، در بازی شب گذشته (5 نوامبر) تیمش مقابل بلونیا موفق به ثبت بریس شد. 

اشرف حکیمی، مدافع راست مراکشی اینتر، پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش مقابل بلونیا از هفته دهم سری آ، در گفت و گویی شرکت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، حکیمی جوان که با بریس در مقابل بلونیا، نقش بسیار موثری در پیروزی تیمش داشت، پس از بازی عنوان کرد: 

مردم در مورد تغییر من صحبت می کنند اما در واقع من همان بازیکن هستم، سخت کار کردم و سعی کردم مطمئن شوم که با این تیم و لیگ جدید سازگاری دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هنوز حکیمی هستم. من سعی می کنم زبان ایتالیایی بیاموزم و به مردم و شهر عادت کنم و البته باید بگویم که زبان ایتالیایی بی شباهت به اسپانیایی نیست و در نتیجه، یاد گرفتن این زبان نباید زیاد طول بکشد. 

حکیمی همچنین به دنبال سازگاری با ترکیب 2-5-3 آنتونیو کونته است و در این میان سرمربی نراتزوری نیز در گفت و گویی عنوان کرده بود این مدافع راست مراکشی باید یاد بگیرد بهتر دفاع کند. او در این خصوص اظهار داشت: 

من می دانم سرعتم، کیفیت مفیدی است و وقتی فضای خالی زیادی پیش رو داشته باشم از این موضوع استفاده می کنم تا به تیمم کمک کنم. 

همچنین بخوانید:

اینتر 3-1 بولونیا؛ عصبانیتی که کونته می خواست، بازگشت اشرف حکیمی گلش را به دوست تازه درگذشته اش تقدیم کرد / عکس آنتونیو کونته: اشرف حکیمی تفاوت فوتبال آلمان و ایتالیا را درک کرده است؛ اریکسن؟ چهره بازیکنان را نمی بینم 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند

انتظار می‌رود باشگاه منچستریونایتد در تابستان پیش رو تغییرات زیادی را در ترکیب این تیم ایجاد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد باشگاه منچستریونایتد قصد ایجاد تغییرات گسترده‌ای در ترکیب خود برای فصل آینده دارد و گفته می‌شود مدیران این باشگاه هر سناریویی را مدنظر دارند. طبق گزارش روزنامه «دیلی میل» انگلیس؛ گروه INEOS به عنوان مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد تا قبل از فینال جام حذفی انگلیس که شیاطین سرخ با منچسترسیتی دیدار خواهد کرد، تصمیم خود مبنی بر آینده حرفه‌ای اریک تن‌هاخ را اعلام نخواهد کرد، این در حالی است که گفته می‌شود این مربی هلندی در پایان فصل از سمت سرمربیگری من‌یونایتد اخراج خواهد شد.

نشریه انگلیسی «تلگراف» هم خبر داد؛ INEOS آماده شنیدن پیشنهادها برای بیشتر اعضای تیم به غیر از کوبی مِینو، آلخاندرو گارناچو و راسموس هویلون است و قصد دارند در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو در مقابل پیشنهاداتی که می‌رسد، انعطاف‌پذیر باشند. آنها به دنبال فروش رشفورد نیستند اما اگر پیشنهادی برای این بازیکن دریافت کنند، آن را در نظر خواهند گرفت.

طبق این گزارش؛ اولویت منچستریونایتد برای نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو جذب یک مهاجم، یک هافبک میانی و یک مدافع راست که توانایی بازی در پست دفاع راست را هم داشته باشد، خواهد بود. این باشگاه البته باید بودجه این کار را از فروش بازیکنانش تأمین کند.

اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد

نشریه «تایمز» انگلیس هم گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد در صورت دریافت پیشنهادهایی برای آنتونی، هری مگوایر، آرون وان‌بیساکا، ویکتور لیندلوف و کریستین اریکسن، آماده فروش آنهاست.

گفته می‌شود دو باشگاه الاتحاد و النصر عربستان نسبت به جذب رافائل واران علاقه‌مند هستند، بازیکنی که در پایان فصل جاری با منقضی شدن قراردادش با منچستریونایتد بازیکن آزاد می‌شود.

همچنین باشگاه النصر خواهان به خدمت گرفتن وان‌بیساکا است و الهلال هم نسبت به جذب کاسمیرو علاقه‌مند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد