Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون عباسی  با اشاره به افشای گزارش محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد برنامه ایران اشاره کرد و اظهارداشت: اگر فرض را بر این بگیریم که بازرسان آژانس افراد متخصصی هستند و اطلاعات هسته‌ای کشورمان را به سرویس‌های جاسوسی ارائه نمی‌دهند پس با این وضعیت می‌گوییم اطلاعاتی را که دریافت می‌کنند از طریق فضای اینترنتی همچون ایمیل و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سرورهای آژانس بارگذاری می‌کنند.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر زمانی دیتا بیس آژانس بین المللی انرژی اتمی بررسی شود، مشاهده خواهد شد که مرکز داده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کجا متصل است و آیا می‌شود آن را هک کرد و یا اینکه کارکنان آژانس با چه کشورهایی ارتباط دارند؟ بنابراین باید صراحتا اعلام کرد بسیاری از کارشناسان و کارمندان آژانس از طریق آمریکا و اروپا حقوق و مزایای خود را دریافت می‌کنند و اطلاعات را در اختیار اینگونه کشورها می‌گذارند.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشور تاکید کرد: در حقیقت حجم انبوهی از کارکنان آژانس اعم از از دفتردار، معاونین،کارشناسان و حتی کارشناسانی که در اتاق دیتا بیس آژانس مشغول به فعالیت هستند مهره کشورهایی آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس اینکه گفته شود اطلاعات هسته‌ای کشورمان از آژانس درز پیدا نمی‌کند باید پرهیز کرد و بنا را بر این گذاشت که اطلاعات به خارج از آژانس ارائه می‌شود، اما این اطلاعاتی که اخیرا لو رفته، حاوی نامه‌ای بوده که به آژانس ارسال شده است.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها آدم‌های خاص خود را دارند و البته رقابت‌هایی با هم دارند و معمولا به دنبال این هستند که اخبار دسته اول را منتشر کنند، اما برخی از رسانه‌ها نیز با سرویس‌های امنیتی ارتباط دارند و این اطلاعات را از آنجا دریافت و منتشر می‌کنند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، همکاری بین المللی، رشد و توسعه و انرژی سه محوری است که در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در داووس که امروز در ریاض، پایتخت عربستان سعودی و برای اولین بار در خارج از شهر داووس سوئیس افتتاح شد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این مجمع با شعار «همکاری بین المللی، رشد و انرژی برای توسعه» و با حضور بیش از هزار نفر از جمله سران کشورها، مقامات ارشد و کارشناسان بین المللی از بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز ادامه دارد. برای بحث در مورد مسائل و تحولات مختلف اقتصادی جهانی.

این نشست فرصتی برای تصمیم گیرندگان از سراسر جهان است تا زمینه‌های مشترکی برای ایجاد تأثیرات مثبت جهانی پیدا کنند.

گفتنی است، با وجود اینکه داووس سالی یک بار برگزار می‌شود اما تأثیر آن بر اقتصاد جهانی قابل توجه است، زیرا مهم‌ترین مسائل جهان را برجسته می‌کند، هدف آن یافتن راه حل برای مسائل مطرح شده و دستیابی به ثبات سیاسی و اقتصادی در جهان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز