Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی باتجربه فوتسال گفت: چون زمان مذاکره‌ با تیم‌های داخلی بسیار نزدیک به شروع مسابقات بود و از آنجایی که بودجه‌ی مناسبی برای رسیدن به اهداف مدنظرم فراهم نبود تصمیم به استراحت و قبول مسولیت در شرایط بهتری گرفتم.

محسن خبیری در گفت‌وگو با میزان، درخصوص آغاز لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بعد از حدود دو ماه با تلاش سازمان لیگ و کمیته فوتسال که جا دارد تشکر ویژه‌ای از این عزیزان داشته باشیم، سرانجام مجوز برگزاری لیگ برتر فوتسال صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق تاسیسات دریایی تهران افزود: با توجه به برگزاری مسابقات لیگ‌های برتر رشته‌هایی چون، کشتی، هندبال، بسکتبال و والیبال در ماه‌های گذشته در حق فوتسال و فوتسالی‌ها که افتخار ایران هستند و همیشه قهرمان آسیا و در آخرین جام جهانی بهترین نتیجه تاریخ رشته‌های گروهی (سوم دنیا) را کسب کرده بودند، اجحاف شد و این بلاتکلیفی هم به باشگاه‌ها از لحاظ مالی و هم به مربیان و بازیکنان که تنها منبع درآمدشان فوتسال است آسیب جدی وارد کرد.

سرمربی سابق فرش آرا مشهد در مورد حضور خود در شاهین کرمانشاه گفت: در مدت کوتاهی که در خدمت مردم عزیز کرمانشاه بودم متوجه شدم که آنها لیاقتشان خیلی بیشتر از شرایط موجود است لذا از مسئولین محترم استان کرمانشاه تقاضا دارم ورزش این استان مخصوصاً فوتسال را بیشتر مورد حمایت قرار دهند. قطعاً اگر حمایت مناسبی از این تیم مردمی می‌شد الان شاهد حضور دوباره آن‌ها در لیگ برتر بودیم.

سرمربی سابق کولخی گرجستان در رابطه با اینکه درحال حاضر چه برنامه‌هایی را در پیش گرفته است، بیان کرد: در این مدت در دو کلاس بصورت آنلاین حضور داشتم و به دنبال به روز کردن اطلاعات و مطالعه متون مورد علاقه‌ام هستم.

وی در رابطه با پیشنهاداتی که از سوی باشگاه‌ها مطرح شده بود، گفت: از مدیران باشگاه‌های مذکور به واسطه اعتمادشان تشکر می‌کنم، اما باتوجه به اینکه هدف اولم برگشت به خارج از کشور بود که متاسفانه بیماری کرونا و بسته شدن مرز‌ها مانع از این اتفاق شد و اینکه زمان مذاکره‌ من با تیم‌های داخلی بسیار نزدیک به شروع مسابقات طبق اعلام قبلی بود و اینکه بودجه‌ی مناسبی برای رسیدن به اهداف مدنظرم فراهم نبود، تصمیم به استراحت و قبول مسولیت در شرایط بهتری گرفتم.

بیشتر بخوانید: برنامه هفته اول لیگ برتر فوتسال اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال کمیته فوتسال لیگ برتر فوتسال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال کمیته فوتسال لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم