Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان حاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دیدار بین تیم های گل گهر سیرجان و پیکان تهران برگزار خواهد شد. 

وی افزود: زمان برگزاری این دیدار روز دوشنبه ۱۷ آذرماه ۱۳۹۹ و مکان آن نیز شهر سیرجان استان کرمان است.

رییس دپارتمان داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتخاب سیاوش باقرنژاد کمک داور استان برای قضاوت در این دیدار از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاتمی عنوان کرد: رضا عادل داور وسط، علی الفتی کمک داور اول، سیاوش باقرنژاد کمک داور دوم و مصطفی بینش داور چهارم این دیدار هستند. 

وی ابراز داشت: مسعود مرادی نیز به عنوان ناظر تیم داوری این دیدار انتخاب شده است. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال یاسوج فدراسیون فوتبال ایران کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال یاسوج اخبار کنکور کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری