Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس با بیان اینکه این استان حائز مقام نخست کشوری در راستای انجام کمک‌های مومنانه است، گفت: بیشترین  رقم کمک‌های مومنانه در سطح ملی، حدود ۹۰ میلیارد تومان در استان فارس جمع آوری شده است. عنایت الله رحیمی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به کمک‌های مؤمنانه صورت گرفته در استان فارس پس از شیوع کرونا اظهارداشت: استان فارس حائز مقام نخست کشوری در راستای انجام کمک‌های مومنانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در ادامه افزود: کمک‌های مومنانه در قالب ۴ قرار گاه که ۳ مورد آن زیر نظر بنده و امام جمعه استان است، جمع آوری و بین خانوارهای نیازمند و مراکز درمانی استان توزیع هدفمند می‌شود.    رحیمی در خصوص قرارگاه‌های فعال در زمینه کمک‌های مومنانه نیز عنوان کرد: قرارگاه شاهچراغ، مواسات، همدلی و طرح شهید سلیمانی هم که برای قرنطینه مخلی و کمک‌های مومنانه است در حال فعالیت در سطح شهرستان‌های استان فارس هستند. 
استاندار فارس در عین حال یاد آورشد: بیشترین  رقم کمک‌های مومنانه در سطح ملی، حدود ۹۰ میلیارد تومان در استان فارس جمع آوری شده است که جای تقدیر از مردم، خیرین، گروه‌های مردم نهاد، سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های مشارکت کننده در این زمینه را دارد که حتما این اقدام حسنه تا پایان شیوع ایم بیماری ادامه خواهد داشت.    بیشتر بخوانید:  توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در مسجد نصیرالملک شیراز

انتهای پیام/ 

برچسب ها: عنایت الله رحیمی استاندار فارس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عنایت الله رحیمی استاندار فارس کمک های مومنانه استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ ارزیابی صهیونیست‌ها از پاسخ منفی حماس به طرح پیشنهادی
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • تجلیل از مقام معلمان در بوانات
  • استاندار تهران: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند