Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@12:07:39 GMT

«آقازاده» رکورد‌های خودش را هم می‌شکند!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۴۵۰۳

قسمت جدید سریال «آقازاده» با گذشت ۱۲ ساعت از انتشارش در فیلیمو، بالاترین رکورد در این زمان را با بیش از ۱۷ میلیون دقیقه تماشا رقم زد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فیلیمو؛ قسمت بیست و چهارم «آقازاده» با نام «نقاب» که سرنوشت یکی از شخصیت‌های اصلی سریال در آن مشخص می‌شود، در مدت زمان ۱۲ ساعت پس از انتشار توانست رکورد قسمت‌های قبل خودش را تغییر دهد و با ۱۷ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۴۱۶ دقیقه تماشا صدر نشین میزان بازدید باشد و رکورد جدیدی را در فیلیمو برای خودش ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید این سریال که داستانی اجتماعی-سیاسی درباره برخی اتفاقات روز جامعه دارد و به تقابل آقازاده‌ای به نام نیما بحری (امیر آقایی) و یک مأمور مبارزه با فساد به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) می‌پردازد، در ۱۲ساعت ابتدایی انتشار اولین قسمت خود نیز با استقبال ۷ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۹۷۸ دقیقه تماشا مواجه شد که رکوردی بالا محسوب می‌شد، این میزان دقیقه تماشا برای قسمت‌های ۹ و ۱۰ که به دلیل تقارن پخش با تاسوعا حسینی همزمان منتشر شدند به ۱۶ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۶۵۷ دقیقه تماشا رسید که باز هم رکورد جدیدی را در پلتفرم فیلمیو ثبت کرد و حالا قسمت ۲۴ آن رکورد را هم جا به جا کرده است.   ثبت این رکورد‌ها در حالی رقم می‌خورد که تا امروز هیچ سریال و برنامه‌ای در شبکه نمایش خانگی روز‌های جمعه منتشر نشده و آقازاده با مخاطب‌های رو به رشد و میلیونی خود غافلگیری مهمی در رفتار کاربران پلتفرم فیلیمو ایجاد کرده است.   با میزبانی سرویس‌های وی‌اودی از سریال‌ها و فراهم کردن بستر پخش گسترده تری برای آن ها، ثبت میزان بازدید بر اساس دقیقه تماشا از مهمترین معیار‌های سنجش مخاطب در شبکه نمایش خانگی است و این معیار بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.   بررسی رفتار تماشای مخاطبان آقازاده در فیلیمو نشان می‌دهد که با گذشت ۲۴ قسمت، همچنان میزان بازدید اپیزود‌های ابتدایی این سریال در حال رشد است و هر روز به تعداد مخاطبان تماشای آنلاین آن در فیلیمو اضافه می‌شود. از جمله قسمت یک که تاکنون نزدیک به ۷۰ میلیون دقیقه و قسمت ۹ و ۱۰ که تا به حال ۷۸ میلیون دقیقه واچ تایم داشته اند و این رقم برای دیگر قسمت‌ها نیز در حال رشد است. گفتنی است میزان بازیدید این سریال فقط در پلتفرم فیلیمو بعنوان بزرگترین بستر پخش محتوای درخواستی می‌باشد.   قسمت بیست و پنجم سریال آقازاده روز جمعه ۲۱ آذر ساعت ۱۲ در سرویس‌های وی‌اودی و شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: آقازاده سریال آقازاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا آقازاده سریال آقازاده دقیقه تماشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند

آفتاب‌‌نیوز :

کاری با حاشیه‌ها و حرف و حدیث‌های این چند ساعت که از بازی پرسپولیس و آلومینیوم در اراک گذشته نداشته باشید. از نظر فنی امیررضا رفیعی الان با ۲۴ ساعت قبل هیچ تفاوتی ندارد. او صاحب همان توانایی‌ها و نقاط مثبت و البته فاقد تجربه و یک سری ویژگی‌های لازم دیگر است.

امیررضا رفیعی در ۳۶۰ دقیقه و ۴ مسابقه در لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکرد. همه از رکورد او نوشتند و چنان او را بالا بردند که شاید این جوان لحظاتی دچار غرور هم شد. هضم این همه تعریف و تمجید برای یک جوان ۲۲ ساله واقعاً کار سختی است.

حالا امیررضا رفیعی در یک مسابقه به اندازه هر چهار بازی قبلی گل خورده است. گل‌هایی در دقایق مختلف بازی که سرنوشت پرسپولیس در جام حذفی را مختومه کرد. رفیعی تا دقیقه ۸۵ در اراک دروازه‌اش را بسته نگه داشت. با احتساب ۹۰ دقیقه روی کاغذ - زمان یک مسابقه فوتبال - او بعد از ۴۴۵ دقیقه بازی برای پرسپولیس اولین گل را دریافت کرد. سپس در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده بازی یعنی همان نود به علاوه ۵ گل دوم و مساوی را خورد تا بازی به وقت اضافه برود. او وقت اول اضافه را دوباره کلین‌شیت کرد و تیمش دوباره دو گل زد، درست مثل نیمه اول بازی و سرنوشت در نیمه دوم وقت اضافه درست مثل نیمه دوم تکرار شد! ابتدا یک گل در دقیقه ۱۱۲ سپس یک گل در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده در وقت اضافه دوم، یعنی دقیقه ۱۲۲ نتیجه و مساوی ۴-۴ که حکم به ضیافت پنالتی‌ها داد. رفیعی در یک بازی جام حذفی به اندازه ۴ بازی لیگ گل خورد، اما هنوز هم در لیگ آمار ۴ کلین‌شیت را دارد.

اما از نقطه نظر فنی در آنالیز عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس، لااقل روی دو گل اول و دوم و گل چهارم مقصر اصلی خط دفاع بود، در گل سوم هم اصول دروازه‌بانی روی کاغذ می‌گوید که دروازه‌بان حاکم بلامنازع محوطه جریمه است و باید از دروازه بیرون آمده و ارسال‌های هوایی را جمع کند. او می‌توانست از دروازه بیرون بیاید، اما نیامد که برای یک دروازه‌بان جوان و بی‌تجربه ایراد خیلی بزرگی نیست. دفاع باید جمع می‌کرد که نکرد.

حالا پرسپولیس به آلومینیوم باخته و از جام حذفی کنار رفته است. یک مسابقه و برد و باخت که دو روی سکه در فوتبال و در کل ورزش است، اما چرا باید نقطه تعیین کننده در سرنوشت یک بازیکن باشد؟ چون دقیقاً رفتار کارشناسان و فوتبالی‌ها با رفیعی و عملکرد خود او از این به بعد تعیین می‌کند که او می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد یا نه. آنچه به کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبالی‌ها مربوط می‌شود این است که باید به همان اندازه‌ای که رفیعی مقصر بود، او را نقد کنیم. آنچه به خود او مربوط می‌شود هم این است که بپذیرد آن همه تعریف و تمجید بعد از چهار بازی لیگ همان قدر باید در سرنوشت کاری او تاثیر می‌داشت که انتقادات امروز و فردا و از این به بعد در مورد این یک بازی.

حقیقت این است که بازیکن جوان باید اشتباه کند تا تجربه کسب کند. امیررضا رفیعی هم حالا حالا‌ها جوان است و حق دارد که تجربه کند، اما حق ندارد که از حقایق فرار و از تجربیاتش استفاده نکند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان