Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چلسی از بازگشت هواداران این تیم به استمفوردبریج و حمایتی که آنها از تیم محبوب‌شان داشتند، ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک لمپارد که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج شکست یک بر صفر مقابل لیدزیونایتد را در نهایت با برد 3 بر یک عوض و به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد، پس از این بازی گفت: ما روی گلزنی از ضربات شروع مجدد کار کرده بودیم و بازیکنان‌مان واقعاً مصمم به انجام این کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربات شروع مجدد بسیار حائز اهمیت هستند و اگر می‌خواهید در لیگ برتر به جایی برسید، باید در ضربات شروع مجدد خوب باشید.

وی همچنین درباره حضور دو هزار تماشاگر در ورزشگاه استمفوردبریج که اولین حضور آنها از زمان شیوع ویروس کرونا بود، اظهار داشت: کاری که دو هزار هوادار در این دیدار انجام دادند، فوق‌العاده بود. آنها با تشویق و فریادهای خود، ما را مقابل یک تیم خوب حمایت کردند. خوشحالم که نتیجه‌ای را که هواداران‌مان می‌خواستند، در این دیدار به دست آوردیم.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی همچنین در تمجید از مهاجم فرانسوی‌اش که در اولین دیداری که در لیگ برتر در ترکیب اصلی چلسی قرار گرفت، گل تساوی این تیم و پنجمین گل فصلش را به ثمر رساند، اظهار داشت: ژیرو مهاجم سطح بالایی است. او ذاتاً یک تمام‌کننده است و همیشه در محوطه جریمه حریف است. به نظرم اولیویه حتی می‌توانست یک یا دو گل دیگر به ثمر برساند.

چلسی وارد رقابت برای جذب مسی شد

لمپارد همچنین در تمجید از تیم تحت هدایت مارچلو بیلسا گفت: لیدزیونایتد تیم فوق‌العاده‌ای است. سبک بازی آنها منحصربه‌فرد است و یک مربی فوق‌العاده دارند. می‌دانستیم که در تقابل با لیدز کار دشواری خواهیم داشت. با این حال ما عملکرد هوشمندانه‌ای از خود ارائه کردیم و از این بابت خوشحالم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرانک لمپارد تیم فوتبال لیدز یونایتد لیگ برتر انگلیس چلسی فرانک لمپارد تیم فوتبال لیدز یونایتد لیگ برتر انگلیس چلسی ضربات شروع مجدد فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد

به گزارش تابناک، ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: از ابتدای بهار ۱۴۰۳ تا نیمه اردیبهشت بارش‌های خوبی را شاهد بودیم که انتظار داریم بخش زیادی از کم بارشی‌های گذشته جبران شود؛ البته جبران کامل کم‌بارشی که شاهد آن بودیم یک مقداری سخت است اما بخشی از کم بارشی‌هایی که در کشور وجود داشت رفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه پراکندگی بارش‌ها در کشور یکسان نیست، اظهار کرد: بارش‌ها در کشور یکسان نیست. به طور مثال در سامانه بارشی قبلی بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان بیشتر از هر منطقه دیگری در کشور بود که حتی به سیل منجر شد؛ در حالی که برخی استان‌های کشور مانند تهران و نواحی نوار شمالی کمتر از نواحی جنوبی بارش باران داشتند.

دیگر خبرها

  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • سامانه بارشی مجدد دوشنبه در اصفهان فعال می‌شود
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم