Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:11:11 GMT

تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار برای مرمت پل دختر

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۴۶۶۸

تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار برای مرمت پل دختر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی استاندار البرز روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پل دختر کرج که با حضور وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی انجام شد گفت: در راستای دغدغه مردم و فرهنگدوستان استان البرز  500 میلیون تومان برای آغاز مرمت این پل از اعتبارات استانی تخصیص یافته و در صورت نیاز به اعتبارات بیشتر، وزیر محترم میراث فرهنگی و صنایع دستی اعلام آمادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهبازی با اشاره به بازدید سال گذشته وزیر میراث فرهنگی از روند ساخت تنها هتل 5 ستاره استان، گفت: متعاقب این امر پیگیری های جدی استانی در جهت رفع موانع و اعطای تسهیلات صورت گرفت و دکتر مونسان وزی محترم میراث فرهنگی نیز مساعدت ویژه ای داشتند.

وی افزود: البرز در حوزه های کشاورزی، صنعت و فناوری های نوین، استانی مولد است و بستر بسیار خوبی نیز در جهت توسعه صنعت گردشگری بلحاظ ویژگی های طبیعی و تاریخی دارد که بر این اساس افق و برنامه ریزی خوبی در استان داریم.

استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به اینکه البرز در حوضه آبریز طالقان و امیرکبیر قرار دارد، می تواند با تقویت امکانات رفاهی و اقامتی، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

شهبازی افزود: دولت نیز در راستای توسعه و تقویت صنعت گردشگری بسیار همراه است و یکی از مصوباتی که در این رابطه داشته، معافیت عوارض شهرداری برای اماکن اقامتی و توریستی است.
وی عنوان کرد: اکنون زیرساخت های گردشگری البرز مورد هدف هستند که ساخت اولین هتل 5 ستاره استان، یک از این موارد است.

استاندار البرز گفت: همچنین با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی چند عرصه مهم برای واگذاری به سرمایه گذاران جهت اجرای پروژه های گردشگری در استان مهیا شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار البرز پل دختر کرج میراث فرهنگی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان، اظهار داشت: این همایش بین‌المللی با موضوع تاب‌آوری در برابر مخاطرات، تغییرات اقلیمی و بلایا در آبان‌ماه سال جاری با حضور مهمانان و پژوهشگران داخلی و خارجی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این همایش بین‌المللی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، تصریح کرد: همایش یاد شده در محورهای مفاهیم و مبانی نظری، بستر فرهنگی و میراث ناملموس، بستر طبیعی در معماری دست‌کند، تجارب و حفاظت از معماری دست‌کند برگزار خواهد شد.

حسن‌پور، افزود: پژوهشگران، اساتید دانشگاه و علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را دراین‌خصوص تا ۳۰ اردیبهشت به دبیرخانه این همایش بین‌المللی ارسال کنند.

کد خبر 6093859

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • تابوت‌های باستانی «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • ماجرای ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی چیست؟
  • ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی مربوط به سال ۱۳۹۸است
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان