Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:46:45 GMT

بورس به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۵۰۲۲

بورس به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد بازگشت

شاخص کل بورس امروز با ۳۲ هزار واحد صعود دوباره به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزذر واحد بازگشت.

به گزارش ایسنا، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۳۲ هزار و ۴۲۹ واحد افزایش، رقم یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۰ هزار و ۲۰۲ واحد افزایش به رقم ۴۴۲ هزار و ۶۶ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معامله گران امروز یک میلیون معامله انجام دادند که ۱۵۹ هزار و ۱۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ایران خودرو، پالایش نفت اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند و ایران خودرو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، بانک تجارت، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت تهران و کشتیرانی جمهموری اسلامی ایران نمادهای پربیننده این بازار بودند.

بازگشت فرابورس به کانال ۱۹ هزار واحد

شاخص کل فرابورس هم با ۳۹۹ واحد افزایش در رقم ۱۹ هزار و ۲۰۳ واحد ایستاد.

در این بازار یک میلیون معامله انجام شد که ۷۰ هزار و ۴۸ میلیارد ریال ارزش داشت. پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

همچنین بانک دی، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، برق و انرژی پیوند گستر پارس، سهامی ذوب آهن اصفهان، دامداری تلیسه نمونه، کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و کشت و صنعت دشت خرم دره نمادهای پربیننده بازار فرابورس بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرابورس بورس سرمایه گذاری هزار واحد یک میلیون شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت