Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان رمضانی گفت: در پرسپولیس همه مثل کوه پشت هم هستند و همبازی یا بازیکن خود را رها نمی‌کنند. به نظرم رمز موفقیت پرسپولیس هم همین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همان‌طور که پیشتر نوشتیم آرمان رمضانی مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس در دیدار با شهر خودرو مشهد برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت اما به رغم جنگندگی و سرزنی نتوانست در گل زدن هم موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان رمضانی مهاجم بلندبالا و خوش‌اخلاق گیلانی یک بار دروازه خالی از دروازه‌بان شهر خودرو را کج دید و بار دیگر روی پاس امید عالیشاه در شرایطی تک‌به‌تک با ضربه‌ای عجیب توپ را به بالای دروازه حریف فرستاد! پس از آن بازی سیل انتقادات به سمت آرمان رمضانی سرازیر شد و همبازیانش کمال کامیابی‌نیا، حامد لک، سعید آقایی، وحید امیری، علی شجاعی… و حتی مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز پرسپولیس استوری‌های مختلفی در حمایت از آرمان رمضانی در صفحه شخصی خود منتشر و از این مهاجم ناکام در بازی با شهر خودرو حمایت کردند. در همین ارتباط دقایقی با آرمان رمضانی همکلام شدیم.

بعد از بازی با شهر خودرو همبازیانت حسابی برای تو سنگ تمام گذاشتند.

همبازیانم با استوری‌های خود من را شرمنده کردند. ان‌شاءالله بتوانم در بازی‌های آینده جبران کنم.

برخورد کادر فنی با تو چطور بود؟

عالی، انصافاً آقایحیی و مربیان پرسپولیس هم با حرف‌های روحیه‌بخش خود من را شرمنده کردند. با خودم عهد بستم جبران کنم.

البته در بازی با شهر خودرو مشهد خوب جنگیدی و سر زدی و فقط در گلزنی…

در پرسپولیس باید بهترین عملکرد خود را نشان بدهی. باید بهترین باشی و هر روز بهتر از دیروز.

فکرش را می‌کردی آن دو موقعیت را گل نکنی؟

هنوز هم باورم نمی‌شود. با این حال خدا را شکر می‌کنم پرسپولیس ۳ گل زد و برنده شد وگرنه خودم را نمی‌بخشیدم.

فوتبال همین است. بهترین مهاجمان ایران و جهان هم موقعیت خراب می‌کنند. فرصت برای گلزنی وجود دارد چون تازه هفته پنجم بازی‌هاست. البته بازی شما با نساجی هم لغو شد.

این تصمیم مسئولان بوده و من خیلی نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم.

یحیی گل‌محمدی بر لزوم تمرینات اختصاصی گلزنی تأکید کرده بود.

هر چه آقایحیی بگوید درست است. آقای گل‌محمدی یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار است که خودش بازیکن بزرگی بوده و خیلی خوب ما را درک می‌کند. در تمرینات هم خیلی با ما مهاجمان کار می‌کند و امیدوارم زحمات ایشان را جبران کنیم.

بزرگ‌ترین درس بازی با شهر خودرو برای آرمان رمضانی چه بود؟

اینکه متوجه شدم در پرسپولیس همه مثل کوه پشت هم هستند و همبازی یا بازیکن خود را رها نمی‌کنند. به نظرم رمز موفقیت پرسپولیس هم همین است.

پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود؟

چرا که نه؟ ما بهترین و جنگنده‌ترین تیم آسیا هستیم. کادر فنی و بچه‌ها از جان مایه گذاشتند تا به فینال برسیم و حالا نمی‌خواهیم بدون جام این مسابقات را به پایان برسانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرمان رمضانی پرسپولیس آرمان رمضانی پرسپولیس حامد لک سعید آقایی علی شجاعی لیگ برتر وحید امیری بازی با شهر خودرو آرمان رمضانی پرسپولیس هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!

به گزارش "ورزش سه"، سینا اسدبیگی هافبک دفاعی پرسپولیس که این فصل خیلی کم به میدان رفته و چه در دوران سرمربیگری یحیی گل محمدی جه بعد از آن یک نیمکت نشین محض بوده در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک از دقیقه 59 به جای مهدی ترابی وارد میدان شد و نمایش درخشانی هم ارائه کرد.

اسدبیگی در بیست دقیقه پایانی بازی دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت که یک بار شوت او را گوهری مهار کرد و بار دوم ضربه او داخل چارچوب نبود.

با این حال بعد از کامبکی که پرسپولیس در ده دقیقه پایانی بازی خورد و به وقت‌های اضافه رفت کسی باور نمی‌کرد یک هافبک دفاعی ظاهرا بی تکنیک سرخ‌ها را جلو بیاندازد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید پرسپولیس بدون بازیکنان تهاجمی و شاخص خود در حمله توان گل زدن ندارد سینا اسدبیگی در چهارمین دقیقه از شروع بازی با شلیکی مهلک از فاصله حدودا 25 متری دروازه میزبان را باز کرد.

اما درخشش  سینای سرخ‌ها به همین جا ختم نشد و او در شروع نیمه دوم وقت‌های اضافه مثل یک پاسور شاخص و گلساز با دیدی بالا از مرکز زمین به آل کثیر پاس گل داد تا عیسی هم دبل کند و تیمش را با دو گل اختلاف در وقت‌های اضافه جلو بیاندازد.

اسدبیگی در ضربات پنالتی هم یکی از ضربات تیمش را تبدیل به گل کرد و به نوعی یکی از فنی‌ترین ضربات را به تور کنار دروازه زد که گوهری هرچه رفت، به توپ نرسید.

با وجود درخشش اسدبیگی در این بازی اما حذف پرسپولیس و شکست تلخی که در اراک متحمل شدند باعث شد نمایش مثبت این بازیکن به چشم نیاید چرا که در روز باخت هیچ کس گل‌ها و پاس گل.ها یادش نمی‌ماند بخصوص اگر این باخت در جام حذفی باشد.

دیگر خبرها

  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!