Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها در پی تعطیلی سینماها و از رونق افتادن آن با اوج گیری ویروس کرونا، دیگر تهیه کننده ها چندان میلی به کار کردن در این زمینه (فیلم های سینمایی) ندارند. کما این که در سال 99 کمترین تعداد فیلم سینمایی در چند دهه اخیر ساخته و تهیه شده است (موارد بسیار اندک).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبکه نمایش خانگی اما وضعیت به گونه ای کاملا متفاوت می باشد و بسیار گرم و پرحرارت، سریال های بی شماری چه در حال نگارش فیلمنامه، فیملبرداری یا پخش هستند. در واقع در این موقعیت تعطیلی یا نیمه تعطیلی سینماها، همه تمرکز فیلمسازان و همچنین مخاطبین به این مدیوم خانگی معطوف شده است.

قورباغه / سریالی طبق استانداردهای بین المللی

بلاخره پس از مدت ها انتظار سریال قورباغه آماده پخش در شبکه نمایش خانگی شده است. این اولین بار است نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال نقش ‌آفرینی می‌کنند؛ ترکیب این دو بازیگر به همراه حضور دیگر عوامل حرفه‌ای پشت صحنه که همگی از سیمرغ‌داران سینمای ایران هستند و همچنین داستان درام و اجتماعی این مجموعه، بدون‌شک «قورباغه» را به یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های شبکه خانگی تبدیل می‌کند . سریال «قورباغه» در ۱۶ قسمت ساخته شده است . این مجموعه داستانی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه ‌کنندگی علی اسدزاده ساخته شده و نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی در آن بازی کرده‌اند.

سازندگان این سریال عنوان کرده اند که پس از صرف زمان تولید دو ساله، این اثر را همتای سریال های اروپایی و امریکایی و حتی برای پخش در خارج از کشور آماده کرده اند. چیزی که با مشاهده تیزهای قورباغه نیز قابل حدس است که ما کاملا با یک سریال متفاوت به نسبت با همه سریال های ایرانی تا به امروز تولید شده هستیم. همچنین شنیده ها حاکی از این است که سریال قورباغه توزیع فیزیکی به صورت DVD ندارد و دانلود سریال قورباغه صرفا از طریق سایت های اینترنتی معتبر و مجاز با لینک دانلود قانونی و در بستر آنلاین میسر است. در حال که تمام مجوزهای پخش سریال جدید هومن سیدی از سمت وزارت ارشاد برای پخش در دوشنبه سوم آذرماه اعطا شده بود ولی با کمی تغییرات اعلام شده است که به طور قطعی از روز 24 آذر 99 قسمت اول قورباغه توزیع می شود.

سریال ملکه گدایان / اثری ممتاز از  نبراس پیکچرز

ملکه گدایان جدیدترین اثر کارگردان سریال مانکن یعنی حسین سهیلی زاده می باشد. وی در زمستان پارسال نیز با سریال موفق مانکن در نمایش خانگی بود که بسیار هم مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. از تیم بازیگران مانکن تنها فرزاد فرزین حفظ شده است و سهیلی ترجیح داده که سایر کستینگ سریال جدیدش را از نو انتخاب کند.

نکته بسیار جالب توجه حضور فرزاد فرزین در ملکه گدایان است، چرا که وی برای بازی در این اثر قید عاشقانه 2 را حاضر شد که بزند و بنابراین می توان این سریال را بسیار مهم و حذاب دانست. به جز آقای فرزین، باران کوثری , رویا نونهالی , سولماز غنی، آرمان درویش ، محمدرضا غفاری ، پانته آ بهرام ، الهام کردا ، امین بهبودی ، یسنا میر تهماسب ، بهشاد شریفیان و علی اوجی در این پروژه همکاری دارند.

در خلاصه داستان ملکه گدایان آمده است که: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…

فیلمنامه این اثر نمایش خانگی به وسیله حامد افضلی و امین محمودی در 30 قسمت تدارک دیده شده و همچنین تماشا و دانلود سریال ملکه گدایان نیز از وبسایت های اینترنتی مجاز برای علاقمندان آماده شده است.

گیسو (فصل دوم عاشقانه) تکرار یک عاشقانه دیگر؟

و اما فصل دوم سریال عاشقانه با نام فرعی گیسو Gisoo که نیازی به معرفی و توضیحی هم ندارد نیز وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. عاشقانه 2 آخرین روزهای فیلمبرداری خود را در حال طی کردن است و قسمت اول 1 آن تا چند روز آینده به مرحله پخش می رسد.

منوچهر هادی پس از تجربه بسیار موفق خود در فصل اول عاشقانه این بار تصمیم گرفته که باری دیگر به شبکه نمایش خانگی و آن ها با سریال گیسو بیاید. هومن کبیری این بار هم تهیه کنندگی این کار را بر عهده دارد. هادی پس از تجربه نه چندان دلچسب سریال دل؛ به دلیل شدت و شمار بسیار بالای انتقادات، با سریال گیسو تقریبا در لبه پرتگاه قرار گرفته است و اگر در این سریال نیز نتواند انتظار مخاطبینش را برآورده کند قطعا به مشکل خواهد خورد.

ساره بیات , محمدرضا گلزار ، هومن سیدی , حسین یاری و مسعود رایگان از فصل اول در سریال گیسو نیز در کنار هادی هستند ولی هانیه توسلی، بهاره رهنما، سانیا سالاری و یک بازیگر ایتالیایی به جمع بازیگران سریال گیسو به عنوان تازه وارد، پیوسته اند.

 

با توجه به ادامه روند قرنطینه های شهر ها و تاکید وزارت بهداشت و کادر درمان مبنی بر حضور مستمر مردم در خانه، در این میان دانلود سریال گیسو یکی از بهترین پیشنهادهای ممکن حداقل برای علاقمندان به آثار عاشقانه و معمایی می تواند باشد. بنابر گفته های سازندگان عاشقانه 2 ، این سریال بیش از 10 میلیارد تومان هزینه داشته و هر بازیگر چهره نیز ماهی دست کم 80 میلیون تومان دستمزد داشته است.

 

 

 

آقازاده هایی که مورد توجه قرار گرفتند!!

امیر آقایی , امین حیایی , جمشید هاشم پور , سینا مهراد , دیبا زاهدی , کامبیز دیرباز , لعیا زنگنه , مهدی سلطانی , نیکی کریمی , امین تارخ,  ثریا قاسمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند که در خلاصه داستان آن می خوانیم: این سریال قصه‌ای پرالتهاب و جذاب را روایت می‌کند که نام شخصیت اصلی آن حامد است. سریال آقازاده در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند سریال قلب یخی دارد. این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت. شعار این سریال:”این قصه با خون تموم میشه…” می باشد. سریال آقازاده نیز که به هیچ وجه نیازی به توضیح بیشتری ندارد و بنا بر اعتراف همگان از جمله بهترین سریال های توزیع شده در این چند سال گذشته بوده است.

آقازاده ولی اکنون به قسمت های های پایانی خود می رسد. این سریال که در 28 قسمت تولید شده است و با پخش 24 قسمت؛ در این هفته وارد بخش بیست پنجم می شود و بدین ترتیب تنها 4 قسمت دیگر تا خط پایان فاصله دارد.

در پایان توصیه و پیشنهاد اکید ما این است که به هیچ وجه تماشای این سریال ها را از دست ندهید. لینک دانلود قانونی و مجاز تمامی این آثار با ترافیک و حجم دانلود نیم بها برای شما کابران گرامی در سایت خوب کول دانلود مهیا شده است. لازم به ذکر است که به جز قورباغه (هومن سیدی)، ملکه گدایان (حسین سهیلی زاده) و گیسو (منوچهر هادی) ، قرار است که سریال سیاوش (سروش محمدزاده) ، جیران (حسن فتحی) ، آهوی من مارال، هیولا 2 (مهران مدیری) سلام بمبئی (قربان محمدپور) خاتون (تینا تینا پاکروان) ، زخم کاری (محمدحسین مهدویان) و چند سریال دیگر نیز برای پخش در شبکه نمایش خانگی در نظر گرفته شده اند. درباره شبکه نمایش خانگی باید این نکته را اشاره کرد که در اوایل دهه 80 و برای نخستین بار سریال قلب یخی به کارگردانی محمدحسین لطیفی به نوعی در ایران رونمایی شد. به این صورت که هر هفته 2 یا 3 قسمت از آن در قالب یک دی وی دی در بازار پخش می شود. تا پیش از آن سابقه نداشت که سریالی به جز در بستر تلویزیون پخش شود. درباره فیلم های سینمایی هم نخست در سینما اکران و سپس پخش خانگی میشد.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار شبکه نمایش خانگی ملکه گدایان سریال گیسو هومن سیدی سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت گفت: بدنبال بارندگی‌های خوب سال گذشته و امسال  و مشارکت جوامع محلی و نظارت‌های مستمر محیط زیست آب تالاب‌های شهرستان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

محمدی تصریح کرد: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت  با وسعت ۳۵۰۰ هکتار  که انواع گونه‌های گیاهی آبزی و کنار آبزی را در خود جای داده  و نقش بسیار مهمی هم در اکوسیستم منطقه دارد و هر کجا که تالاب و آب باشد  نقش تلطیف هوا و رطوبت دهی به حوزه را دارد و قطعا این رطوبت دهی برای کشاورزی هم مفیداست.

رییس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: تالاب‌های شیبلو - عرب گلی و کینیکور از تالاب‌های مهم استان هستند که سالانه پذیرای  ۴۰۰ هزار قطعه از انواع پرندگان مهاجر بومی آبزی و کنار آبزی است که برای زمستان گذرانی به این تالاب‌ها مهاجرت می‌کنند و مهمترین این پرندگان  مهاجر غاز پیشانی سفید است که در فصل زمستان برای زمستان گذرانی و جوجه آوری به تالاب شیبلو مهاجرت می‌کنند.

محمدی گفت: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت به دلیل اهمیت بالا مراحل  پایانی ثبت اش را در کنوانسیون رامسر به عنوان تالاب بین المللی سپری و در سال جاری ثبت خواهد شد.

وسعت تالاب‌های شهرستان پلدشت بیش از ۴ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)