Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:18:01 GMT

شرق آسیا دنبال رکورد حامد لک در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۵۳۶۰

شرق آسیا دنبال رکورد حامد لک در پرسپولیس

تیم های راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در منطقه شرق، دنبال رسیدن به رکورد حامد لک هستند.

به گزارش مشرق، با اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق مشخص شد که ۴ تیم از ۸ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها با ۲ کلین شیت بهترین آمار را از این حیث در مسابقات گروهی این منطقه ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه در منطقه غرب آسیا تا پایان مرحله نیمه‌نهایی پرسپولیس با ۵ کلین شیت، بهترین بوده است؛ تیم‌های النصر عربستان با ۴ کلین شیت و پاختاکور ازبکستان، الشباب الاهلی امارات و التعاون عربستان با ۳ کلین‌شیت گرچه آمار بهتری از تیم‌های منطقه شرق داشتند اما همگی حذف شدند و در حال حاضر پرسپولیس نماینده غرب در فینال است.

بیشتر بخوانید:

کار سخت کمال برای بازگشت به ترکیب اصلی

با این حساب اگر هرکدام از ۴ تیم اف. سی توکیو ژاپن، بیجینگ چین، سوون سامسونگ کره جنوبی و یوکوهاما مارینوس ژاپن در دیدارهای مرحله حذفی با مسابقات خداحافظی نکنند و البته در ۳ دیدار باقیمانده تا فینال هم گلی دریافت نکنند به رکورد خط دفاعی پرسپولیس و حامد لک با ۵ کلین شیت خواهند رسید.

حامد لک چندی پیش با آمار ۷ بازی، ۵ کلین شیت، ۸۸.۹ درصد سیو و تنها ۲ گل خورده از روی نقطه پنالتی از سوی کاربران AFC به عنوان بهترین بازیکن غرب آسیا انتخاب شد.

گفتنی است با برگزاری دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه شرق ۸ تیم بیجینگ چین، اف سی توکیو ژاپن، اولسان هیوندای کره، ملبورن ویکتوری استرالیا، ویسل کوبه ژاپن، شانگهای اس آی پی جی چین، یوکوهاما مارینوس ژاپن و سوون سامسونگ کره به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات راه یافتند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذرماه سال جاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را با قهرمان منطقه شرق در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده فینال لیگ قهرمانان آسیا حامد لک تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان منطقه شرق کلین شیت حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • یورو رکورد زد