Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@21:57:39 GMT

جانباز ۷۰ درصد شهمیرزادی به جمع یاران شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۵۳۹۹

جانباز ۷۰ درصد شهمیرزادی به جمع یاران شهیدش پیوست

گروه استان‌ها- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از آسمانی شدن جانباز ۷۰ درصد شهمیرزادی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد یزدانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: « محمدرحیم بنار» جانباز 70 درصد اهل شهمیرزاد بود که امروز و پس از سالها تحمل رنج مجروحیت به جمع یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این شهید والامقام در 14 مهر سال 1366  در اثر اصابت تیر مستقیم دشمن مجروح و قطع نخاع شد و امروز و پس از سالها مجروحیت به خیل شهدای والامقام پیوست.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان درباره مراسم تشییع این شهید والامقام گفت: امروز ساعت 14 و 30 دقیقه پیکر شهید والامقام از خیابان ساری شهمیرزاد تشییع و در گلزار شهدا و در جمع یاران شهید خود آرام می‌گیرد.

ستاری: ترور شهید فخری زاده نمایانگر حرکت صحیح علمی کشور است/ حفظ نیروی انسانی با زیست بوم نوآوریحجت‌الاسلام شکری با حکم رهبر انقلاب نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید شد

یزدانی با بیان اینکه شهدا گنجینه‌های ارزشمند کشور هستند افزود: باید شهدا به عنوان الگو به نسل آینده و جوان کشور معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس با جانبازی و دلاورمردی‌  شهدایی چون « محمدرحیم بنار» به پیروزی رسید و باید راه و مسیر این شهدا تا همیشه روشن بماند.

به گزارش تسنیم « شهید محمدرحیم بنار»  فرزند احمد علی ، متولد سال 1347 در تاریخ 14 مهر 66 در منطقه میمک بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن مجروح و قطع نخاع شد.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز