Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی به همراه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان از پروژه های ورزشی شهرستان بهار بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده معین شهرستان بهار و حمید سیفی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان و علیرضا صفی زاده با همراهی علیرضا صفی زاده، رییس اداره ورزش شهرستان بهار در معیت هیئت های همراه از برخی پروژه های ناتمام ورزشی بازدید کرده و در جریان وضعیت پیشرفت فیزیکی و اعتبارات هر یک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استخر بانوان و سالن باستانی شهر بهار از جمله پروژه های ناتمام شهر بهار است که مورد بازدید مسئولین قرار گرفت.

پیمانکار پروژه احداث استخر بانوان گفت: این پروژه از سال ۹۷ کلید خورده و هم اکنون دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و تنها نصب تجهیزات آن باقی مانده است.

وی در توضیح روند کار استخر بانوان گفت: تاکنون پنج میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و دو میلیارد تومان دیگر نیز برای نصب تجهیزات آن لازم است و در صورت تامین این مبلغ ظرف مدت پنج ماه تکمیل خواهد شد.

در ادامه این بازدید، مسئولین از سالن باستانی و مجموعه ورزشی شهید سلیمانی بازدید کردند و ظرفیت های موجود در این مجموعه ورزشی را بررسی کردند.

علیرضا صفی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان بهار پیشنهاد احداث واحدهای تجاری جنب خیابان اصلی را با همکاری شهرداری بهار در صورت ورود بخش خصوصی ارائه داد و گفت: در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی فضای بسیار زیادی برای بهره برداری وجود دارد که نیازمند ورود بخش خصوصی به این مسئله است.

در ادامه علی سیفی مدیر کل ورزش و جوانان در خصوص سالن باستانی گفت: احداث این پروژه در سال ۹۳ آغاز شده و جزء پروژه های ملی است و هم اکنون اسکلت و بخشی از دیواره های آن تکمیل شده است و به دلیل تامین نشدن اعتبار ناتمام مانده است.

مدیرکل ورزش و جوانان به فرسودگی بخش هایی از مجموعه ورزشی بهار و عدم تکمیل پروژه های ورزشی بهار اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرستانهای دیگر می بینیم که مسئولین به صورت یک دست و هم صدا مطالبه امکانات ورزشی می کنند و به نتیجه هم می رسند، اما دلیل اینکه برخی امکانات و پروژه های ورزشی شهرستان بهار نیمه تمام باقی مانده، عدم مطالبه گری مسئولین از جمله فرماندار، شهردار و شوراست.

در ادامه از استادیوم ورزشی مهاجران، چمن مصنوعی لتگاه و مجموعه ورزشی لالجین نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروژه های ورزشی ورزش و جوانان شهرستان بهار مجموعه ورزشی اداره ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، اقدامات پلیس در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات را تشریح کرد و گفت: ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران، رفع خطر شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌های مختلف در خصوص ترافیک و حوادث ترافیکی گفت: پلیس مطالبه ‌ر است و ما در تمام زمینه‌های مربوط به حفظ جان و مال مردم، از نهادهای مختلف مطالبه‌گری می‌کنیم.

وی با اشاره به کیفیت خودروها افزود: مطالبه ما از سازمان استاندارد ، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه است. همچنین از وزرات راه  و شهرداری در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌سازی‌ها مطالبه داریم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری های پلیس راهور،  ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران رفع خطر شده است که ان‌شاءالله در سال جدید کمتر شاهد تصادفات فوتی خواهیم بود. همچنین ۱۲۵۸ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شده تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

وی افزود: در معابر بزرگراهی، نیازمند نصب بیشتر تابلو برای هدایت بهتر رانندگان بودیم که با پیگیری پلیس، این مسئله نیز انجام شد و  ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر به این معابر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در معابر بزرگراهی، ۱۷ پهلوگاه اضطراری جدید، تعبیه و احداث شد. از این محل‌ها می توان هنگام تصادفات و حوادث استفاده کرد تا جای خودرو وسرنشینان آن امن باشد.

مومنی آموزش را بخش مهمی از فرهنگ سازی دانست و گفت: پلیس در زمینه آموزش نیز قدم هایی برداشته و امیدوار است با آموزش، تصادفات به حداقل برسند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان