Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:33:43 GMT

اینیستا، اسکار و هالک؛ رولت روسی تا پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۵۷۶۲

اینیستا، اسکار و هالک؛ رولت روسی تا پرسپولیس!

در ترکیب تیم های باقیمانده در لیگ قهرمانان آسیا، نام های بزرگی دیده می شود که ممکن است حریف پرسپولیس در فینال باشند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از امروز آغاز می شود تا 8 تیم برای رسیدن به دیدار فینال تلاش کنند. اما در ترکیب تیم های باقیمانده از شرق آسیا، بازیکنان خارجی زیادی حضور دارند که از میان آنها، نام های بزرگی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قطعا مهم ترین خارجی های باقیمانده، در دیدار فردا میان ویسل کوبه و شانگهای SIPG به مصاف هم خواهند رفت. در یک سوی میدان اینیستا و فرمائلن حضور دارند و در سمت دیگر اسکار و مارکو آرناتوویچ قرار گرفته اند.

 

* امید ژاپنی ها به ستاره های سابق بارسا
در ترکیب ویسل کوبه، فردا نگاه ها به اینیستا است. بازیکنی که نیازی به معرفی ندارد. بازیکنی که تمام عمر خود را در بارسلونا سپری کرد و در 22 سال، 674 بار برای این تیم به میدان رفت. او یک قهرمانی جام جهانی، 4 قهرمانی چمپیونز لیگ، 9 قهرمانی لالیگا، 6 قهرمانی جام حذفی، 3 قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا و 3 قهرمانی جام باشگاه های جهان را کسب کرده است. اینیستا در سال 2018 از بلوگرانا جدا شد و به ویسل کوبه پیوست.

 

 


دیگر بازیکن مهمی که در ترکیب این تیم ژاپنی قرار دارد، توماس فرمائلن بلژیکی است. او که سابقه بازی برای آژاکس، بارسلونا، آرسنال و رم را در کارنامه دارد، تابستان گذشته پس از پایان مدت قراردادش با بارسا، راهی ویسل کوبه شد. فرمائلن در زمان حضور در آرسنال، حتی بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو بست.

 

 

 

* از اینتر و چلسی تا حضور اژدهای چین
در تیم شانگهای نیز بزرگترین نام حاضر در ترکیب این تیم، اسکار برزیلی است. بازیکنی که با 203 بازی برای چلسی، دو قهرمانی لیگ برتر و یک لیگ کاپ انگلیس را به اضافه یک قهرمانی لیگ اروپا را در کارنامه دارد. او در 144 دیداری که برای شانگهای به میدان رفته، 45 باز گل زده و 77 پاس گل نیز داده است.

 

 


مارکو آرناتوویچ مهاجم 31 ساله و اتریشی، دیگر بازیکن مهم شانگهای است. اینترمیلان، بزرگترین تیمی است که او پیراهنش را بر تن کرده است. البته او تنها 3 بار برای نراتزوری به میدان رفت. آرناتوویچ سابقه بازی در تونته هلند و تیم های انگلیسی استوک و وستهم به علاوه وردربرمن را در کارنامه دارد.

 

شاید می شد هالک برزیلی را در صدر این لیست قرار داد. اما این بازیکن به دلیل درگیری با ویتور پریرا سرمربی شانگهای، از تیم کنار گذاشته شده است. مهاجم سابق پورتو و زنیت که 48 بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته است و 11 بار نیز موفق به گلزنی شده است، دیگر جایی در تیم شانگهای ندارد. تیمی که به اژدهای چینی معروف است.

 

 

 

* بازیکنی که قاتل رئال و بارسلونا بود
اما تیم های کره ای بیجینگ گوان و اولسان هیوندای نیز بازیکنان خارجی مهمی را در اختیار دارند. در ترکیب بیجینگ، جاناتان ویرا حضور دارد. این بازیکن 31 ساله و اسپانیایی، سابقه طولانی از حضور در لالیگا دارد. او 190 بازی برای لاس پالماس، 28 بازی برای رایو وایه کانو و 27 دیدار نیز برای والنسیا انجام داده است. او سابقه یک بازی در تیم ملی اسپانیا را نیز دارد. ویرا 3 بار دروازه رئال مادرید را باز کرده و یک بار نیز موفق شده است در برابر بارسلونا گلزنی کند.

 


رناتو آگوستو بازیکن سابق بایرلورکوزن دیگر اسم مطرح در این تیم است. این بازیکن 32 ساله برزیلی، 126 بار برای لورکوزن و 91 بازی برای کورینتیانس انجام داده است. نقطه عطف کارنامه ورزشی آگوستو، 33 بازی برای تیم ملی برزیل است که او در این تعداد بازی، 6 بار نیز موفق به گلزنی شد.

 

 


آلان کاروالیو مهاجم سابق سالزبورگ، دیگر بازیکن نامی بیجینگ گوان است. او که 129 بار برای این تیم اتریشی به میدان رفته بود، سابقه بازی برای گوانگژو اورگراند را نیز در کارنامه دارد. کاروالیو در تیم های پایه برزیل نیز حضور داشته است. او در لیگ قهرمانان آسیا 3 گله است.

 

 

 

* امید کره ای ها، به خارجی ها نه چندان مشهور
اولسان هیوندای که یکی از مدعیان حضور در دیدار فینال است، چند بازیکن کارنامه دار خارجی را در اختیار دارد. البته بازیکنانی که در ترکیب اولسان حضور دارند، هرگز در تیم مطرح اروپایی بازی نکرده اند ولی نشان داده اند در ترکیب اولسان مثمر ثمر هستند.


 بورن یانسن مهاجم نروژی سابق آلکمار، جونیور نگرائو بازیکن سابق کورینتیانس و دیو بولتویی مدافع اسبق اوترخت و نورنبرگ از بازیکنان خارجی مهم اولسان به حساب می آیند که نقش پر رنگی در درخشش این تیم کره ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته اند.


باید منتظر ماند و دید از میان 8 تیم باقیمانده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بالاخره کدام تیم راهی دیدار فینال می شود تا حریف پرسپولیس در بازی پایانی مشخص شود.

 

اینیستا هالک تیم ملی برزیل چلسی ویسل کوبه برزیل لیگ قهرمانان آسیا اسکار ژاپن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینیستا هالک تیم ملی برزیل چلسی ویسل کوبه برزیل لیگ قهرمانان آسیا اسکار ژاپن لیگ قهرمانان آسیا ویسل کوبه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در شرایطی به قائمشهر خواهد رفت که هر نتیجه‌ای غیر از برد مقال تیم جان گرفته ساکت الهامی می‌تواند به منزله از دست رفتن قهرمانی باشد چرا که بازی‌های بعدی استقلال روی کاغذ تا حدودی راحت‌تر از دیدار‌های باقی‌مانده سرخ‌ها به نظر می‌رسد.

به هر حال پرسپولیس در این بازی حساس امید عالیشاه را به‌خاطر محرومیت ناشی از کارت قرمز در اختیار ندارد و دوباره اوسمار با این چالش مواجه خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه یا بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک استفاده کند؛ بازیکنی که هم نیم فضا‌ها را بشناسد و در آن‌ها جابه‌جا شود و توپ بگیرد هم آنقدر خلاق و پا به توپ باشد که برای خودش و دیگر هم‌بازیانش موقعیت گل ایجاد کند یا در مناطق استراتژیک از حریف خطا بگیرد.

عالیشاه در این فصل و به‌خصوص در نیم فصل دوم در این پست جا افتاده، اما هر وقت که از زمین بیرون رفته یا در میدان حضور نداشته پرسپولیس برای آن پست با مشکل مواجه بوده چرا که وحید امیری که غالبا به جای او در آن پست بازی کرده از فرم ایده‌آلش فاصله داشته و یکی، دوباری هم که محمد خدابنده‌لو در آن پست بازی کرده کارایی لازم را نداشته است.

با این حساب شاید لازم باشد که اوسمار از ترابی در آن منطقه استفاده کند. ترابی در دوره سرمربیگری یحیی گل‌محمدی در آن پست به میدان رفته و با توجه به خلاقیت و حرکات پا به توپش شاید در این منطقه نسبت به کانال‌های کناری برای تیم خود مفیدتر باشد. در عین حال اگر ترابی به مرکز زمین بیاید اوسمار می‌تواند از امیری یا صادقی به‌عنوان وینگر راست استفاده کند.

به نظر می‌رسد این جابه‌جایی برای پرسپولیس مزیت بیشتری خواهد داشت چرا که ترابی احتمالا کیفیت بهتری به‌عنوان بازیکن آزاد ارائه می‌کند ضمن اینکه وحید امیری هم در دقایقی که در میدان بوده نشان داده به‌عنوان وینگر کارایی بیشتری دارد و البته سعید صادقی نیز در جناح راست بازیکن موفق‌تری بوده و می‌تواند با دانیال اسماعیلی‌فر زوج‌سازی کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید