Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک محمدیان مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص فعالیت مجدد خوابگاه‌های این دانشگاه، گفت: طبق قوانین ستاد استانی و ملی کرونا برای حفظ سلامتی دانشجویان و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تنها ورود دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) به خوابگاه مجاز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به شرایط استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی افزود: تنها دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیاز به استفاده از امکانات دانشگاه برای انجام پایان نامه عملی دارند، می‌توانند به دانشکده مربوطه اطلاع دهند و پس از تایید، از امکانات خوابگاه استفاده خواهند کرد، همچنین مجوز حضور در خوابگاه تنها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی صادر می‌شود.

محمدیان در خصوص استفاده از ظرفیت خوابگاه‌ها با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی تصریح کرد: دانشجویانی که در مهر و آبان ماه از طرف دانشکده مربوطه مجوز حضور در خوابگاه داشتند، اما به دلیل قرمز شدن وضعیت خوزستان نتوانستند حضور داشته باشند، اکنون می‌توانند از امکانات خوابگاه استفاده کنند.

محمدیان در پایان گفت: از روز شنبه ۱۵ آذر امکان‌پذیر شده است، همچنین سلف و سالن‌های غذاخوری به دلیل شرایط خاص، بازگشایی نمی‌شوند و غذا به صورت بسته‌بندی شده میان دانشجویان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم