Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آلمانی باواریایی ها با ثبت بریس در مقابل لایپزیش به تیمش کمک کرد تا متحمل یک شکست خانگی نشود. 

توماس مولر پس از تساوی 3 بر 3 تیمش در مقابل لایپزیش و ثبت بریس در این بازی در گفت و گویی اظهار داشت که به بازگشت به تیم ملی آلمان فکر نمی کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، توماس مولر پس از تساوی بایرن مونیخ مقابل لایپزیش از هفته دهم بوندسلیگا، درباره بازگشت به تیم ملی اظهار داشت: 

این مسئله ایست که از نظر من بسیار دورتر از بحث ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سعی می کنم به تیمی که با آن در زمین بازی حضور دارم کمک کنم و شما می توانید هر چقدر که می خواهید در این رابطه از من سوال کنید. من همینطور به کارم ادامه می دهم و پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقی پیش خواهد آمد. فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفت که یواخیم لو کارش را به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه دهد و تمام آلمانی ها باید پشت این تصمیم بایستند و همه کار برای اطمینان از این موضوع که شرایط خوب پیش می رود، انجام دهند. 

مولر در ادامه در خصوص دیدار مقابل لایپزیش گفت: 

توپ های زیادی در این بازی از دست دادم اما البته که که خوشحال و راضی هستم. شما همیشه نمی توانید در یک بازی دو گل به ثمر برسانید. ما پس از پیش افتادن حریف می دانستیم که می توانیم به بازی بازگردیم و البته که باید با این نتیجه کنار بیایم. 

همچنین بخوانید:

بایرن مونیخ 3-3 لایپزیش؛ هیجان ناب بوندسلیگایی!

یولیان ناگلزمن: لایپزیش و بایرن مونیخ یک بازی پرهیجان را به نمایش گذاشتند

لایپزیش برای اولین بار در تاریخ موفق به گلزنی در آلیانز آرنا شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل لایپزیش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند

به نظر می‌رسد که روزه تمایلی به هدایت بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | ظهر امروز اعلام شد که رالف رانگنیک با پیشنهاد سرمربی‌گری در بایرن مونیخ مخالفت کرده و به این تیم نمی‌رود. این در حالی است که پیش‌تر، یولیان ناگلزمان و ژابی آلونسو نیز به سینه سران بایرن مونیخ دست رد زده بودند.

در پی پاسخ منفی رالف رانگنیک، برخی رسانه‌ها از تمایل مکس ابرل به استخدام همکار سابق خود یعنی مارکو روزه خبر دادند. روزه و ابرل در لایپزیش با یکدیگر کار می‌کردند و از دوستی صمیمانه‌ای برخوردارند.

در کنفرانس خبری پیش از جدال لایپزیش با هوفنهایم، از مارکو روزه سوال شد که اگر مکس ابرل برای هدایت بایرن مونیخ با تو تماس بگیرد، چه پاسخی خواهی داد؟

روزه نیز در جواب گفت:

هروقت مکس ابرل با من تماس می‌گیرد، من تلفن او را پاسخ می‌دهم و احوالش را می‌پرسم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم که یک روزی دوباره همدیگر را ملاقات کنیم. فکر می‌کنم بایرن مونیخ، بدون مارکو روزه هم می‌تواند به خوبی اوضاع فعلی را پشت سر بگذارد. گاهی اوقات شرایطی در فوتبال پیش می آید که تیم ها را در سختی قرار می‌دهد. نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ اصلا کار ساده‌ای نیست. با این وجود، من مطمئن هستم که آنها راه حل خوبی پیدا خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مارکو روزه: هدایت بایرن مونیخ؟ آن‌ها بدون مارکو روزه هم می‌توانند اوضاع فعلی را پشت سر بگذارند
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس