Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:26:32 GMT

ربیعی‌فر: تنها فشار روی مس گل نزدن است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۶۰۴۷

ربیعی‌فر: تنها فشار روی مس گل نزدن است

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید این تیم رفته رفته به اهدافی که مورد نظر محمد ربیعی قرار دارد، دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مازیار ربیعی‌فر مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا در هفته پنجم لیگ برتر و در شرایطی که محمد ربیعی به دلیل یک جلسه فوری از حضور در نشست جامانده بود، حرف هایش را اینطور آغاز کرد: ما خدا را شکر روند رو به رشدی را پیش گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی قبلی‌مان مقابل تراکتور چندین موقعیت را خلق کردیم. تیم ما مالکانه بازی می کند  و روند رو به رشدی دارد. تنها استرس را در تیم مان می بینم که سبب شده موقیعت های مان به گل تبدیل نمی شود. در دیدارهای اخیر گل نزده ایم اما به بازیکنان خود ایمان داریم. باید استرس از وجودشان خارج شود و با اجرای تفکرات محمد ربیعی در داخل زمین به گل هم می رسیم. در جایگاه واقعی تیم مس قرار نداریم اما ان شاءالله در بازی های آینده به این جایگاه هم می رسیم.


از ربیعی فر در مورد تیم سایپا پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: سایپا تیم خیلی خوبی است که از مربی جوان و خوبی مثل ابراهیم صادقی بهره می برد. البته حریف را آنالیز کرده ایم و ان شاءالله بچه ها با اجرای تفکرات ربیعی و کادرفنی اش کاری کنند با کسب سه امتیاز از زمین خارج شویم. فکر می‌کنم روند رو به رشد تیم ما مشهود است و در هر دیدار هم برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. امیدوارم مقابل سایپا بتوانیم طلسم را بشکنیم و سه امتیاز را بگیریم.


مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد تعریف های علیرضا منصوریان پس از پیروزی برابر این تیم، توضیح داد: فوتبال به نتیجه است؛ اما واقعا مقابل تراکتور خوب بازی کردیم. در دیدار با گل گهر هم که آن را واگذار کردیم هم این اتفاق افتاد و امیر قلعه نویی به عنوان یک مربی بزرگ از تفکرات و علم محمد ربیعی تعریف کرد. نمی خواهم این حرف ها را با توجه به اینکه وی سرمربی تیم ما است بزنم اما واقعیت این است ربیعی و دستیارانش برای تیم مس خیلی وقت می گذارند. از لحاظ علم فوتبال و تفکرات فنی ربیعی یکی از مربیان جوان و آینده دار فوتبال ایران است.


ربیعی فر در رابطه با عدم گلزنی مهاجمان تیم مس رفسنجان پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: نه زیاد زیرا به نظر من آنهایی که فوتبال تیم مس را می بینند واقعا تشخیص می دهند. دنیای لیگ برتر با لیگ یک خیلی متفاوت است. از بازیکنان خیلی خوبی بهره می بریم که به همه آنها ایمان دارم و در آینده نزدیک به آنچه می خواهیم، دست پیدا خواهیم کرد. برای رسیدن به اهداف مان نیاز به هماهنگی و زمان داریم 16 ، 17 بازیکن جدید گرفته ایم و نیاز به زمان داریم. در اراک هم مقابل آلومینیوم خیلی خوب بازی کردیم و رسول خطیبی هم پس از آن مسابقه از تیم ما و ربیعی تعریف کرد. فکر می کنم شانس خوب فوتبال به ما رو نکرده است. امیدوارم از هفته این اتفاق رخ بدهد. فشار خاصی روی تیم ما نیست و همین گل زدن فشار روی ما ایجاد کرده و امیدوارم بازیکنان ما گل بزنند.


ربیعی فر درباره انتخاب داور جوان برای دیدار سایپا و مس گفت: برای وی آرزوی موفقیت می کنم. تیم ما تاکنون مشکل داوری نداشته است. داور جوان هم فرصت می خواهد و ان شالله از این موقعیت به خوبی استفاده کرده و فردا قضاوت خوبی داشته باشد تا جایگاهش در فوتبال ایران تثبیت شود.

مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد ربیعی مس رفسنجان مربی تیم ربیعی فر تیم مس تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که در نیم فصل دوم به ملوان پیوسته، نمایش درخشانی در بازی با سایپا داشت و موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. او ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان سایپا به کنج سمت راست فرستاد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

نکته جالب در مورد گلزنی محمد عمری اینکه ملوان در نهایت موفق شد با پیروزی شیرین برابر سایپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و این صعود در حالی بود که تیم سابق عمری، پرسپولیس، در اراک حذف شد تا عمری و تارتار در غیاب پرسپولیس راهی هشت تیم برتر جام حذفی شوند.

محمد عمری که سابقه قهرمانی جام حذفی را هم دارد، حالا امیدوار است در سه بازی دیگر جام حذفی نیز بدرخشد تا شاید ملوان شگفتی‌ساز جام حذفی لقب بگیرد و عمری هم با سهمیه آسیایی جواز حضور در لیگ نخبگان را به دست آورد.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد