Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تاکید بر ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: با هدف بهره‌گیری از روحیه مطالبه‌گری دانشجویان مومن و انقلابی آماده صدور مجو برای گروه‌های جهادی دانشجویی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سجاد سرافراز در گفت‌وگو با ۸دی، با تبریک روز دانشجو اظهار کرد: مطالبه‌گری اجتماعی و حق‌طلبی دو ویژگی بارز دانشجویان انقلابی است و معتقدیم مطالبه‌گری دانشجویی یکی از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیازمند گسترش روحیه جهادی و مطالبه‌گری نسل جوان دانشگاهی در تمامی سطوح جامعه هستیم، افزود: به همت گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر که با حضور و عضویت داوطلبانه نخبگان گیلانی شکل گرفته است، گیلان را برای مفسدان اقتصادی نا امن می‌کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: مطالبه‌گری اجتماعی دانشجویان یک سرمایه غنی برای جامعه اسلامی است که مسئولان باید برای پیشرفت و تعالی کشور از این ظرفیت نهایت بهره را برده و مطالبات دانشجویی را یک فرصت مثبت تلقی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز ماهیت و فلسفه ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو را برآمده از خون پاک شهدای دانشجو در مسیر مطالبه‌گری و استکبار ستیزی دانست و گفت: همراه و یاور دانشجویان مومن و انقلابی و مطالبه‌گر هستیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش دانشجویان خاطرنشان کرد: مطالبه‌گری تحقق این بیانیه بی‌نظیر سبب تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و دانشجوی متصل به علم و معرفت می‌تواند راهگشای رفع موانع از بسیاری از مشکلات و معضلات کشور باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: به مسئولان استان هم توصیه می‌کنیم که گوش شنوای دغدغه‌های جامعه دانشگاهی و به ویژه دانشجویان باشند، چرا که معتقدیم دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان در روند پیشرفت و تعالی گیلان بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد