Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اعضای اصلی باند بین المللی قاچاق سلاح و مهمات و مواد مخدر که توسط 2 تبعه کشورهای خارجی در داخل کشور هدایت می شدند؛ در آذربایجان غربی شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی، در دو عملیات هوشمندانه، باند بین المللی قاچاق سلاح و مهمات و مواد مخدر که توسط 2 تبعه کشورهای خارجی در داخل کشور هدایت می شدند، شناسایی و متلاشی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دو عملیات، سرکرده داخلی باند به همراه 3 نفر از اعضای اصلی دستگیر و 520 کیلوگرم هروئین کشف گردید.
برابر بررسی های بعمل آمده در استان آذربایجان غربی، انبارهای بزرگ دپوی سلاح و مهمات در روستاهای مرزی شناسایی و در بازرسی صورت گرفته؛ بیش از 500 قبضه انواع سلاح کمری، شورشی، شکاری و مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ضبط گردید.
وزارت اطلاعات همچنین ضمن قدردانی از مردم فهیم و انقلابی ایران عزیزمان، اعلام می نماید: درصورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه های مختلف قاچاق، مراتب را با ستاد خبری 113 وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت اطلاعات سلاح و مهمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌ فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق  و کشف ۳۲ دستگاه خودروی خارجی قاچاق  در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی استان، باند سازمان یافته خودرو‌های خارجی قاچاق که اقدام به دستکوب ارکان خودرو ( شاسی، موتور و اتاق) و همچنین نصب پلاک خودروهای قدیمی از همان خودروها به خودروی جدید می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار مفخمی خاطرنشان کرد: از این باند که غالبا خودروهای شاسی را از غرب و جنوب کشور برای اقدام متخلفانه خود وارد می کردند ، تا کنون ۲۰ دستگاه خودرو با پلاک مالکیت خودروهای قدیمی به همت ماموران پلیس آگاهی و همچنین ۱۲ دستگاه خودرو با تلاش پلیس امنیت اقتصادی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اعضای باند قاچاق خودرو نیز به دستگاه قضایی مازندران معرفی و تحویل شدند، تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی  و آگاهی با هوشمندی و اقتدار همواره با هدف رضایتمندی مردم پای کار است و متخلفان بدانند که مازندران جولانگاه قاچاقچیان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند