Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:حادثه ۱۶ آذر مانند ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار است.

محمدباقر محمدی لایینی ظهر یک‌شنبه در وبینار گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه محمد باقر ساری برگزار شد، با تبریک روز دانشجو و یاد و نام شهدای هسته‌ای خصوصا شهید فخری زاده اظهارکرد:این شهیدان در رشد و پیشرفت مملکت و خصوصا تقوا ، دانش، علم و بنیان دفاعی نقش و تاثیرگذاری زیادی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه دانش و علم باید در راستای خدا باشد، تصریح کرد: اگر این دو در یک مسیر و آن هم صراط مستقیم باشد، آن علم‌ جنگ افروزی را کنار می گذارد.

وی خاطرنشان کرد: امام خامنه ای نگاهی ویژه به هویت ۱۶ آذر و حرکت دانشجویان دارند تا  ما ماهیت آن را فراموش نکنیم؛ ۴ ماه از کودتای آمریکایی و انگلیسی می گذشت و در چنین شرایطی که خفقان بود انتظار نمی رفت که حرکت ضد استکباری صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ادامه داد: نخستین شعارهای مرگ بر آمریکا در قرن معاصر رو همان دانشجویان گفتند اما اکنون نظام سلطه،جنبش های دانشجویی را مصادره کرده و در مقابل حکومت ها قرار داده است.

 لائینی گفت: حادثه ۱۶ آذر مانند ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار است و هر دو حرکت دانشجویی از هویت ضد استکباری و ضد نظام سلطه برخوردار بوده و این هویت اصلی را باید حفظ کنیم و اگر به درستی آن را به نسل بعدی منتقل نکنیم به قربانیان آن روز خیانت کرده‌ایم.
 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز دانشجو ۱۶ آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال