Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری نزدیک به دو ماه از حضور احسان حدادی در آلمان برای عمل خار پاشنه خود گذشته است اما این ورزشکار المپیکی ایران هنوز به ایران بازنگشته است. این در حالی است که حدادی در نهایت روز 14 آبان خار پاشنه خود را به دست تیغ پزشک مورد اعتماد خود سپرد.

ایسنا در این خصوص نوشت: احسان حدادی بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون و انتخاب هاشم صیامی، در تاریخ ۲۰ مهر ماه راهی آلمان شد تا خارپاشنه خود را عمل کند اما طبق گفته مسئولان فدراسیون دوومیدانی به دلیل فراهم نبودن شرایط، جراحی او ۱۰ روز به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حدادی اواسط آبان عمل خود را انجام داد.

این ورزشکار بعد از انجام عمل در گفت‌وگویی با روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی مدعی شد که "عمل سختی داشتم و پزشکان هنگام انجام عمل متوجه وجود استخوان های زائد در پشت آشیلم شدند و برای آنکه این قسمت را عمل کنند مجبور به پاره کردن آشیل شدند". عمل جراحی خارپاشنه به عملی بسیار ساده معروف است که البته حدادی مدعی شده که جراحی پیچیده ای داشته است!

این در حالی است که حدادی قبل از اعزام مورد معاینات متعدد توسط فدراسیون پزشکی ورزشی قرار گرفت و پزشکان با عکسبرداری های مختلف شرایط پاشنه پای او را بررسی کردند اما مشخص نیست چرا آن زمان حرف از استخوان های زائد و  سختی عمل زده نشده بود.

از سوی دیگر این ورزشکار قبل از اعزام به آلمان بارها موردانتقاد قرار گرفت که به جای صرف هزینه گزاف در شرایط شیوع کرونا و افزایش قیمت ارز، این عمل را در ایران با هزینه کمتری انجام دهد. در گذشته ورزشکاران عنوان‌دارتر از او نظیر حسن یزدانی جراحی های بسیار سخت تری را زیر نظر پزشکان داخلی انجام داد که عمل موفقیت آمیزی هم بود اما حدادی در اقدامی عجیب از پزشکان داخلی برای موفقیت آمیز بودن عملش تضمین خواست که برخی این موضوع را مطرح کردند اگر ورزشکاری برای مدال آوری اش در المپیک تضمین داده، پزشکان هم باید برای عمل جراحی تضمین بدهند و این حرف که ژزشک باید تضمین بدهد چندان منطقی نیست.


با این حال احسان حدادی به آلمان رفت و جراحی کرد اما با وجود گذشت نزدیک به دوماه هنوز به ایران برنگشته و مشخص نیست دوره نقاهت او تا کی طول می‌کشد. ضمن اینکه پیش از این فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده بود هزینه‌های هتلینگ و جراحی حدادی را پرداخت می کند اما با طولانی شدن اقامت او در آلمان احتمالا هزینه های گزاف دیگری به فدراسیون دوومیدانی تحمیل خواهد شد.

کد خبر 570615 برچسب‌ها دو و میدانی احسان حدادی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دو و میدانی احسان حدادی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس

به گزارش "ورزش سه"، میخاییل وینیارسکی سرمربی موفق لهستانی تیم ملی والیبال آلمان اسامی سی بازیکن را برای مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مشخص کرد که همه ستاره‌ها در آن حضور دارند. آلمان اخیرا موفق شد به شکل ناباورانه‌ای جواز حضور در المپیک را کسب کند.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها:

پاسورها: لوکاس کامپا، یان زیمرمن، یوهانس تیلیه، لئون درویساژ، اریک بورگراف و نئو لومن

قطر پاسورها: گئورگی گروزر، فیلیپ جان و یان بومه

سرعتی‌زن‌ها: فلوریان کراگه، آنتون برمه، توبیاس کریک، یوشوا کنستمان، کارلیتزک مولر، لوکاس مازه، یانیک گورالیک و سیمون تورویه

قدرتی‌زن‌ها: کریستین فروم، روبن شات، دنیس کالیبردا، موریتز کارلیتزک، تیم پیتر، موریتز ریچرت، اریک روهرز، توبیاس براند، تئو مووینکل، نیکو مِیِر و لورنز کارلیتزک

لیبرو‌ها: یولیان زینگر و گراون

دیگر خبرها

  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت