Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر در خصوص اتفاقات اخیر در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: اخیرا کلیپی از یک اقدام زورگیری از خانمی در یکی از محلات کرمانشاه منتشر شده که بلافاصله به دلیل حساسیت موضوع دادستان، رئیس کل دادگستری، فرمانده انتظامی استان و استاندار با ورود به این موضوع، آن را پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل جلسه شورای تأمین در خصوص افزایش گشت‌های سیار و پیاده، اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد و...، ادامه داد: پرونده از طریق اداره آگاهی در حال پیگیری است و به زودی از طریق نیروی انتظامی اطلاعات لازم در خصوص کارهای اطلاعاتی صورت گرفته، منتشر می‌شود.

فرماندار کرمانشاه در خصوص اتفاق دوم «استفاده از مانکن زنده در یک واحد صنفی»، گفت: در یکی از فروشگاه‌های مراکز خرید کرمانشاه به ادعای صاحب مغازه، برای بازاریابی از مانکن زنده خانم استفاده کرده بوده که علاوه بر پامب مغازه، فرد خاطی هم اظهار شده که نتایج  این بررسی‌ها و احکامی که صادر می‌شود از طریق دادستانی و انتظامی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم که برای ارزش‌های این نظام شهدای بسیاری تقدیم کرده‌ایم و پاسداری از خون بهای شهدا و دستاوردهای شهدا گرانقدر وظیفه همه مسئولان و آحاد جامعه است و قطعا در جامعه اسلامی نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد.

رنجبر در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی به دور از شئونات اخلاقی در «تکیه معاون الملک»، گفت: اداره کل میراث فرهنگی اطلاعیه‌های را در این زمینه صادر کرده، اما پرونده مفتوح است تحقیقات در زمینه زمان وقوع این موضوع، عکس‌های منتشر شده و اقدامات صورت گرفته ادامه دارد در این زمینه نیز به زودی از طریق دادگستری و دادستانی اطلاعاتی منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه جرائم امنیتی در وسط جدول هستیم از خیلی استان‌ها جرائم مشابه به  این موضوعات را دارند وضعیتمان بهتر است، مردمان بسیار خوبی داریم و نسبت به اتفاقات رخ داده نگران و پیگیر هستیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی مانکن واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه نشست پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه که با حضور معاون فناوری و نوآوری و مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل هلدینگ صنایع مادیران، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه و جمع دیگری از مدیران وزارت ارتباطات و استان برگزار شد؛ گفت : عرصه اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های بسیار خوب برای رونق اشتغال و تولید در استان کرمانشاه است.

وی گفت: خوشبختانه با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که طی ماه‌های اخیر با وزیر ارتباطات و معاونانش صورت گرفته، به توافقات تحول آفرینی برای اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه رسیده ایم که در نشست امروز چگونگی اجرای آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با وزارت ارتباطات، اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای در مجموعه پارک علم و فناوری استان بزودی شروع به فعالیت می‌کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مرکز با ۲۰ تیم فعالیت خود را برای تولید آثار آغاز می‌کند و در آینده تا ۵۰ تیم گسترش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طرح ایجاد سرزمین اقتصاد دیجیتال یکی دیگر از طرح‌های تحول آفرینی که می‌تواند بستر بسیار خوبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری اطلاعات فراهم کند.

صحرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و همراهی وزارت ارتباطات، امیدوارم بتوانیم در زمان کوتاهی بتوانیم این عرصه بسیار مهم را هم برای اشتغال جوانان و رونق کسب و کار استان فراهم کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد