Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که می دانید تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان امری تخصصی بوده لذا ورود به این مشاغل مستلزم آموزش تعمیرات موبایل و آموزش برق ساختمان و گذراندن دوره های فنی حرفه ای می باشد.

امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور دوره های تعمیرات موبایل و برق کشی را برگزار می نماید. اما کیفیت دوره در این مراکز آموزشی یکسان نبوده لذا برای صرفه جویی در زمان و هزینه توصیه می کنیم پیش از ثبت نام، به بررسی آموزشگاه های فعال در این زمینه پرداخته و بهترین آموزشگاه را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان را انتخاب نماییم؟

یک آموزشگاه عالی برای گذراندن دوره های آموزشی تعمیرات موبایل و آموزش برق ساختمان می بایست ویژگی هایی داشته باشد که در این بخش به آن می پردازیم:

آموزش به صورت تخصصی و کاملا عملی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک آموزشگاه خوب برای گذراندن دوره های فنی می بایست دارا باشد آموزش در کارگاه های مجهز و به صورت عملی و تخصصی می باشد. برای یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل و برق کشی می بایست شرایطی فراهم شود تا بتوانید به صورت عملی کلیه مطالب آموزشی را تمرین کرده و به رفع اشکال بپردازید.

آموزش زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای

از دیگر ویژگی های مهمی که یک آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق ساختمان می بایست دارا باشد آموزش مطالب زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای می باشد. دقت داشته باشید که در صورتی که استاد دوره از مهارت های لازم برخوردار نباشد فرایند یادگیری به خوبی صورت نگرفته و تمام هزینه و زمان شما به هدر خواهد رفت.

آموزش بر اساس جدیدترین و کامل ترین سرفصل های های آموزشی

دقت داشته باشید که طی دوره آموزشی کلیه مطالب و سرفصل های مربوط به تعمیرات موبایل و برق ساختمان آموزش داده شود. بنابراین پیش از ثبت نام به بررسی سرفصل های آموزشی ارائه شده از سوی آموزشگاه پرداخته و اطمینان حاصل کنید که کلیه مطالب آموزشی جهت موفقیت در بازار کار آموزش داده می شود.

تضمین یادگیری دوره آموزشی

ضمانت یادگیری دوره آموزشی یکی از دیگر ویژگی هایی است که یک آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق خوب می بایست دارا باشد. بنابراین هنگام انتخاب آموزشگاه توجه داشته باشید که آموزشگاه انتخابی به شما تضمین یادگیری می دهد یا خیر. در بسیاری از آموزشگاه های فنی در صورت عدم یادگیری مفاهیم طی دوره این امکان برای کارآموز فراهم شده است تا به صورت رایگان در دیگر دوره های آموزشگاه شرکت نماید.

پشتیبانی مناسب

یک آموزشگاه خوب می بایست پس از پایان یافتن دوره آموزشی پشتیبانی مناسبی را به کارآموزان ارائه دهد. متاسفانه برخی از آموزشگاه های فنی پس از پایان دوره هیچ گونه پشتیبانی نداشته یا برای پشتبانی مبالغی را دریافت می کنند.

ارائه مدرک معتبر

ارائه مدرک معتبر از دیگر ویژگی های مهمی است که یک آموزشگاه خوب فنی حرفه ای می بایست دارا باشد. بنابراین توصیه می کنیم پیش از ثبت نام در دوره های برق و موبایل مدرک ارائه شده از سوی آموزشگاه و اعتبار آن را بررسی نمایید.

قیمت مناسب، مشاوره های لازم برای ورود به بازار کار، زمان بندی مناسب کلاس ها برخی از دیگر ویژگی هایی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

 

آموزشگاه فنی پارس، بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین و پرافتخارترین آموزشگاه فنی در کشور است که با سال ها سابقه و زیر نظر کادری حرفه ای دوره های تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان را برگزار می نماید.

هدف این آموزشگاه از برگزاری دوره های فوق تربیت نیروی انسانی متخصص و حرفه ای برای ورود به بازار کار است.

برخی از ویژگی های دوره های تعمیرات موبایل و برق ساختمان در آموزشگاه فنی پارس عبارتند از:

آموزش در کارگاه های مجهز تعمیرات موبایل و برق ساختمان
آموزش به صورت کاملا عملی و تخصصی
اعطا مدرک معتبر فنی حرفه ای در پایان دوره
آموزش زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای
امکان بازآموزیی رایگان دوره آموزشی
پشتیبانی نامحدود و رایگان دوره آموزشی
منعطف بودن زمان بندی کلاس های اموزشی
امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی
آموزش بر اساس کامل ترین و جدیدترین سرفصل های آموزشی

سرفصل های دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پارس

دوره تعمیرات موبایل در این آموزشگاه شامل آموزش تعمیرات سخت افزاری و آموزش تعمیرات نرم افزاری می باشد. در دوره های آموزش سخت افزار موبایل به صورت تخصصی به آموزش صفر تا صد مشکلات سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون پرداخته می شود.

در دوره تعمیرات نرم افزاری نیز طریقه عیب یابی انواع مشکلات و ارورهای موبایل آموزش داده می شود.

آموزش کار با ابزارهای تعمیرات موبایل
آموزش تعمیر و تعویض انواع قطعات موبایل از قبیل: باتری، دوربین، هارد، اسپیکر، تاچ، ال سی دی و غیره
آموزش رفع مشکلات آنتن
آموزش باکس های تعمیرات موبایل
آموزش نقشه خوانی
آموزش مشکلات عکس برداری
آموزش مشکلات بلوتوث، وایفای، مکان یابی و غیره
آموزش طریقه شابلون زدن
آموزش کار با منبع تغذیه
آموزش باز کردن قفل گوشی
آموزش ترمیم سریال
آموزش بوت، فلش زدن، روت، Read گرفتن و غیره

سرفصل های دوره برق ساختمان آموزشگاه فنی پارس

در دوره برق کشی ساختمان به صورت کاملا تخصصی طریقه برق کشی و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی آموزش داده می شود.

برخی از سرفصل های ارائه شده در این دوره عبارتند از:

آموزش نصب دوربین مدار بسته
آموزش نصب دزدگیر اماکن
آموزش نصب اعلام حریق
آموزش نصب انواع درب های اتوماتیک (کرکره برقی، جک برقی، اپراتور شیشه ای)
آموزش نصب آیفون تصویری

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیر لوازم خانگی، آموزش تعمیرات برد، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش تعمیرات لپ تاپ برخی از دیگر دوره های آموزشی در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش موبایل بازار کار آموزشگاه آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق تعمیرات موبایل و برق آموزشگاه فنی پارس دیگر ویژگی بهترین آموزشگاه متخصص و حرفه ای یک آموزشگاه دوره های آموزش ساختمان آموزش آموزش تعمیرات موبایل آموزش دوره آموزشی ویژگی هایی دوره آموزش آموزش داده آموزش نصب زیر نظر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده

 

 

 

 

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین ارکان هر جامعه پویا است که اگر این نیروی انسانی ماهر و توانمند باشد به جهش تولیدی کشور می‌تواند کمک چشم گیری داشته باشد.

موضوعی که امسال به نام شعار سال برگزیده شده و برای تحقق جهش تولیدی باید نیروی کار در جامعه ماهر و توانمند شوند که این موضوع جز با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای امکان پذیر نیست.

هر چند با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین در دنیا باید این آموزش‌ها به روز و مطابق با سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان باشد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط دانشگاه‌های معتبر جهان تا چند سال آینده میلیون‌ها شغل از بین خواهد رفت و شغل‌های جدید جای آن‌ها را خواهد گرفت.

مهرداد عظیمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تعداد مجوز‌هایی که برای تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سال گذشته صادر شده ۱۷ هزار و ۶۵۰ مجوز است و تعداد مجوز‌های صادره یا تمدید شده برای تأسیس آموزشگاه در دولت سیزدهم تا کنون به ۴۱ هزار و ۷۹۳ مجوز رسیده است که این آمار‌ها نشان دهنده رشد ۱۱۹۴ درصدی صدور مجوز تأسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در دولت سیزدهم است.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در واگذاری امور به بخش خصوصی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز بازار، مأموریت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است که رشد ۱۱۹۴ درصدی صدور مجوز آموزشگاه آزاد و ارائه بیش از ۶۰ درصد از آموزش‌های مهارتی توسط بخش خصوصی نشان از مشارکت مردم در امر مهارت آموزی و واگذاری حقیقی مأموریت اصلی این مجموعه به مردم دارد. 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عضو سازمان بین المللی کار (ILO) می‌باشد اظهار کرد: حدود ۸۰ میلیون شغل از مشاغل و مهارت‌های موجود در چند سال آینده دچار تغییر شده و یا از بین خواهند رفت و بیش از ۹۰ میلیون حرفه در حوزه فناوری‌های نو جایگزین مشاغل گذشته خواهند شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به عصر پیشرفت شتابان تکنولوژی و فناوری اطلاعات، گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با داشتن ۶۵۸ مرکز، ۴۸۰۰ کارگاه، بیش از ۴۰ هزار مربی دولتی و غیر دولتی، ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد فعال، بیش از ۴ هزار مرکز جوارکارگاهی، سهم زیادی در توانمندسازی مردم و مطالبات آنان در حل مسأله اشتغال دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟