Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان

 جانشین فرمانده انتظامی استان، از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که اقدام به سرقت مسلحانه ۱۰ کیلو طلا به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: در پی شکایت یکی از حاملان طلای کیفی مبنی بر اینکه در جاده یاسوج به سمیرم توسط سارقان مسلح مورد حمله قرار گرفته و کیف حاوی طلاجات وی به سرقت رفته است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این رابطه تحقیقات علمی و تخصصی گسترده ای توسط  کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سمیرم با  همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان انجام گرفت که  با اقدامات  صورت یافته اعضای یک باند ۳ نفره  سارقان مسلح در یکی از استان های همجوار شناسایی و توسط تیم ویژه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم دستگیر و به این شهرستان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد : سارقین با شگردهای مختلف و با شناسایی حاملان طلا (کیفی ) در جاده‌ها در فرصتی مناسب اقدام به زورگیری و سرقت مسلحانه طلا می نمودند که با هوشمندی ، اقتدار و سرعت عمل پلیس دستگیر شدند .

سرهنگ هاشمی فر " با بیان اینکه اعضای این باند با شناسایی حاملان طلای کیفی  جلوی آنها را در جاده‌ها گرفته و به صورت مسلحانه کیف حاوی طلای آنان را به سرقت می بردند گفت: سارقان از ۳نفر حامل طلای کیفی  ۱۰ کیلو طلا که  ارزش آنها برابر نظر کارشناسان مربوطه ۱۱۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است را به سرقت برده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با شناسایی سارقان  توسط مال باختگان و تکمیل شدن پرونده، این افراد برای رسیدگی قانونی به جرایم خود به مرجع قضائی تحویل شدند. 

نایین 

مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین معرفی شد.

 به گزارش ایرنا،دراین مراسم که صبح  امروز(یکشنبه) با حضو ر امام جمعه وتنی چند از مسوولین نایین واصفهان برگزار شد ، از تلاش‌های رییس سابق کمیته امداد امام نایین قدردانی شد. 

امرالله قنبری مدیرسابق کمیته امداد امام خمینی (ره)  با اشاره به اهمیت و تنوع خدمات این نهاد درارائه خدمات به محرومان ، ازکمیته امداد امام به‌عنوان آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.
 وی  از پرداخت ۱۲میلیارد تومان وام اشتغال وکارگشایی به نیازمندان تحت پوشش این نهاد خبر داد و افزود: این وام با سود ۴ درصد به متقاضیان پرداخت و زمینه اشتغال ۳۰۰نفر فراهم شد. 
پرداخت وام به بنگاه‌های زودبازده، کمک به اجاره مسکن،آموزش خانواده، مشاوره، کمک هزینه تحصیلی و دانشجویی، کمک خاص به افراد تحت حمایت، خرید نقدی جهیزیه و کمک هدیه ازدواج از دیگر فعالیت‌های این نهاد به محرومان نایین بوده است. 
در پایان این مراسم شفیعی به عنوان مدیر کمیته امداد امام (ره) نایین معرفی شد.

اصفهان

امسال ۳ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین کشاورزی در استان  اصفهان به سامانه‌ آبیاری نوین مجهز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ، محمود صالحان مسوول آبیاری تحت فشار سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان درباره جزئیات فعالیت سامانه‌های آبیاری نوین اظهار داشت: امسال با توجه به دستورالعمل‌های صادر شده از وزارتخانه مبنی بر ایجاد سامانه‌های آبیاری نوین، ۳ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین کشاورزی به این سامانه‌ها مجهز شدند.

سامانه‌های نوین شامل آبیاری قطره‌ای، بارانی و ماشین‌های آبیاری است.

او با اشاره به اختصاص اعتبار ۱۵ میلیون تومانی برای هر هکتار افزود: دولت ۱۵ میلیون تومان اعتبار بلاعوض برای آبیاری قطره‌ای و تیپ به تصویب رسانده است این در حالی ست که  بازده آبیاری سنتی ۴۰ درصد است که در نوع قطره‌ای به ۹۰ و در آبیاری بارانی به ۷۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

مسوول آبیاری تحت فشار سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان درباره پیامدهای مثبت این طرح گفت: با اجرای این سیستم آبیاری علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از خشک شدن سفره‌های زیرزمینی، افزایش کمیت محصول را داریم.

 او با اشاره به خدمات مشاوره رایگان به کشاورزان بیان کرد: فقط ۵۰ درصد هزینه مباحث مطالعات و طراحی اولیه را دریافت می‌کنیم که مباحث نگهداری، بهره‌برداری و نظارت‌ها رایگان است.

برچسب‌ها نایین اصفهان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین اصفهان انتظامی نایین اصفهان انتظامی اخبار کنکور کمیته امداد امام استان اصفهان پلیس آگاهی سامانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در تحقیقات انجام شده در این زمینه سه متهم و یک نفر مالخر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی افزود: سارقان در بازجویی خود به 24 فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه باغ های این شهرستان اعتراف کردند.

او به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین