Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان بوشهر به صورت از پیش اعلام نشده از دادگستری شهرستان دشتی بازدید کرد و در جریان این بازدید بر کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد. خبرگزاری میزان - علی جمادی، رییس کل دادگستری استان بوشهر به صورت از پیش اعلام نشده از دادگستری شهرستان دشتی بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید ضمن دیدار با کلیه همکاران این حوزه قضایی با حضور در شعب مختلف از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع شدند و توصیه‌های لازم را به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این بازدید اظهار کرد: از مهمترین ملاک‌های ارزیابی و سنجش عملکرد کارکنان دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع، دادرسی الکترونیک و استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در راستای کاهش جمعیت کیفری، تسریع در رسیدگی و رفع اطاله دادرسی و کاهش حجم موجودی پرونده‌های قضایی، است.   بیشتر بخوانید: بازدید از پیش اعلام نشده رییس کل دادگستری گلستان از محاکم بخش کمالان و علی آباد کتول جمادی بر کاهش جمعیت کیفری تاکید و اظهار کرد: مسئولان قضایی و قضات با حضور در زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و مسائل مطروحه زندانیان قرار گرفته و در چهارچوب حدود، اختیارات و مقدورات قانونی در راستای کاهش جمعیت کیفری گام بردارند.

در این بازدید، رییس کل دادگستری استان بوشهر با کلیه مراجعان ملاقات حضوری داشت و به خواسته‌های مراجعه کنندگان رسیدگی و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری بوشهر بازدید از پیش اعلام نشده دادرسی الکترونیک جایگزین حبس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری بوشهر بازدید از پیش اعلام نشده دادرسی الکترونیک جایگزین حبس رییس کل دادگستری استان بوشهر پیش اعلام نشده کاهش جمعیت کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا را به سِمت ریاست کل دادگستری استان قزوین و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6091211

دیگر خبرها

  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند