Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@21:57:33 GMT

انتخاب لباس المپیکی ایران در مراحل پایانی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۷۱۰۳

انتخاب لباس المپیکی ایران در مراحل پایانی

در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک لباس کاروان ورزش ایران در توکیو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از کمیته ملی المپیک، در این نشست که با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رییس کمیته پارالمپیک و جمعی از معاونین و مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شد، طرح‌های پیشنهادی لباس کاروان اعزامی ایران و فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست عارف‌نیا رییس ستاد فرهنگی کاروان ایران در بازیهای 2020 به ارائه برنامه‌های خود و اقدامات در دست اجرا در این زمینه پرداخت که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.


در ادامه این نشست که معاونین و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسان و داوران خبره حوزه مد و لباس کشور حضور داشتند، مسئولان 10 برند داخلی راه یافته به این مرحله به ارائه طرح‌های مختلف خود پرداختند که از سوی هیات داوران مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفت.


در ادامه وزیر ورزش عنوان کرد: این اتفاق بسیارمهمی است که از تمام ظرفیت های موجود در داخل کشور اعم از تولید کنندگان، طراحان و هنرمندان استفاده شد و همه به نوعی در این امر ملی مشارکت داشتند. طرحی برای لباس کاروان ورزش ایران توسط کارشناسان و داوران محترم انتخاب شود که نشانگر فرهنگ غنی مردم ایران باشد.


در ادامه صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک گفت: ما دونگاه کلی داریم یکی تصویر خوبی است که ورزشکاران عزیز ما با مدال و کسب افتخار از خود و کشور عزیزمان باقی می گذارند و تصویر دوم توجه به اخلاق، هویت و فرهنگ بزرگ میهنمان است که به نمایش می‌گذارند. همه ما یک هدف داریم که همان سر بلندی ملت شریف ایران در عرصه بین المللی است.

 

سیدرضا صالحی امیری کمیته المپیک وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری کمیته المپیک وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این هفته خود که به ریاست «صادق آملی لاریجانی» برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول خواهد پرداخت.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های هشت، نه و ده باقیمانده از ماده ده این طرح بپردازند.

یادآور می‌شود، طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

کد خبر 6092826

دیگر خبرها

  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص