Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ نفر از اعضای شورای شهر تهران در کمیسیون ماده ۱۰۰ ابقا شدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موضوع انتخاب اعضای شورای شهر جهت عضویت در کمیسیون ماده ۱۰۰ در سال پایانی فعالیت مدیریت شهری امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند.

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران درباره این موضوع اظهار داشت: از ابتدای این دوره فعالیت شورا به ازای هر پروانه ساختمانی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ را شاهد بوده‌ایم و این موضوع بدین معنا است که بیش از یکبار به دلیل تخلفات برای هر پروانه پرونده صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار این عدد به ۷ صدم کاهش یافته است، گفت: در پیش‌نویس اصلاح قانون ماده ۱۰۰ مطرح شده که این قانون تخلف را به رسمیت شناخته، اما پیشگیری به رسمیت شناخته نشده و این موضوع دردسر ایجاد کرده است.

محمدجواد حق‌شناس عضو دیگر شورای شهر نیز در این باره گفت: حدود ۴۰ تا ۵۰ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ باقی مانده و بلاتکلیف است.

وی گفت: برای کاهش این حجم پرونده بهتر است نسبت شعب نسبت به اعضا و مناطق شهرداری افزایش یابد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز درباره این موضوع گفت: با توجه به محدودیت زمانی سال آخر، بهتر است اعضای پیشین عضویت‌شان را در کمیسیون ماده ۱۰۰ تمدید کنیم.

وی گفت: براساس قانون هر ساله باید نمایندگان شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰ انتخاب شوند و این بار هیچ کاندیدای جدیدی نداریم، بر همین اساس ابقای ۱۰ عضو فعلی مدنظر است.

حجت نظری عضو دیگر شورای شهر نیز درباره این مسأله گفت: در شعب کمیسیون ماده ۱۰۰ سیستم اجرایی شهرداری فشار‌هایی را به شعب وارد می‌کنند و اکنون این سوال مطرح است که ما به عنوان عضو شورای شهر چه اقدامی باید انجام دهیم.

علی اعطا عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: سال قبل نمی‌خواستم در انتخابات شعب کمیسیون ماده ۱۰۰ کاندید شوم چرا که با مشکلاتی مواجه شدیم، حتی بازرسی شهرداری در برخی سطوح زیرمجموعه کارشناسان ماده ۱۰۰ را می‌برد و سین‌جیم می‌کند و به طور مثال می‌گوید فلانی نظرش چه بوده. البته من این مسئله را به رئیس بازرسی مطرح کردم.

سرانجام اعضای شورای شهر تهران ۱۰ عضو شورا که در شعب کمیسیون ماده ۱۰۰ حضور داشتند در سمت خود ابقا کردند.

آرش میلانی، محمد علیخانی، مجید فراهانی، افشین حبیب‌زاده، زهرا نژادبهرام، صدراعظم نوری، الهام فخاری، محمد سالاری، حسن خلیل‌آبادی و علی اعطا از جمله کسانی هستند که در سمت خود به عنوان اعضای کمیسیون ماده ۱۰۰ ابقا شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر کمیسیون ماده 100 مدیریت شهری شهر کمیسیون ماده ۱۰۰ شورای شهر تهران اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر مهاباد از برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در این شهر و با حمایت شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، طاهر جنگلی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهاباد به زودی میزبان مسابقات پرس سینه کشوری انتخابی تیم ملی خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هدف معرفی استعدادها برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه مسابقات پرس سینه کشوری در سالن دو هزار نفری مهاباد و در ماه جاری برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات در راستای سیاست‌های شورای شهر و کمیسیون ورزش و با ابلاغ اداره ورزش و جوانان برگزار و مدیریت شهری پشتیبان و حامی برگزاری آن است.

جنگلی تصریح کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی امیدواریم قهرمانانی از این رشته پرورش پیدا کنند که بتوانند در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی به رقابت بپردازند و برای مهاباد نیز افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایمنا، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور با نام گرامیداشت شهدای کنسولگری ایران طی روزهای بیست‌ودوم لغایت سی‌ویکم اردیبهشت سال‌جاری در تمام رده‌های سنی طبق قوانین فدراسیون جهانی(IPF) در شهر مهاباد آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 751064

دیگر خبرها

  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیئت علمی ابلاغ شد
  • لزوم حفظ حریم مادی‌ها و انهار در ناژوان
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران