Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@09:31:52 GMT

بهبود در «پایتخت۷» حضور دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۷۲۳۳

بهبود در «پایتخت۷» حضور دارد؟

مهران احمدی در یک گفت‌وگوی اینترنتی درباره حضورش در فصل هفتم سریال «پایتخت» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مهران احمدی بازیگر نقش بهبود فریبا در سریال «پایتخت» در یک گفت‌وگوی لایو اینستاگرامی با بیان اینکه اطلاعات چندانی درباره فصل هفتم این سریال ندارد گفت: «من هم مثل بقیه خبر‌هایی درباره فصل هفتم شنیدم که گویا توافقاتی بین مدیران شبکه و سازنده‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم احتمالا نباشم، چون قرارداد‌هایی دارم و باید آن‌ها را دنبال کنم.»

به تازگی خبر‌هایی از توافق میان مدیران سیما و تیم سازنده سریال «پایتخت» برای ساخت فصل هفتم این سریال پرمخاطب رسانه‌ای شده است. اما درباره ترکیب بازیگران این سریال خبری در دست نیست و تنها گفته می‌شود محسن تنابنده از بازی در سریال «زخم کاری» محمدحسین مهدویان انصراف داده و هادی حجازی‌فر جایگزین او شده است.

برخی دیگر از بازیگران اصلی «پایتخت» هم در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی مشغول به فعالیت هستند و باید دید سازندگان این سریال چه تمهیدی برای آن که سریال را برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ به شبکه یک برسانند خواهند اندیشید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار پایخت7 صداوسیما مهران احمدی بازیگر فصل هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون