Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بعد از ظهر یکشنبه با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان فارس، گفت: در حال حاضر در جاده سپیدان- اقلید و گردنه کولی کش شاهد بارش برف هستیم که راهداران در حال پاکسازی مسیر هستند و تردد به کندی در جریان است.

وی افزود: جاده دشت ارژن - کازرون و تنگ ابوالحیات هم مه آلود گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمال فارس ادامه داد: جاده کنارتخته- بوشهر به علت بارش شدید باران و سیلاب در حال حاضر مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه در جاده‌های بارانی هم تردد به صورت عادی برقرار است افزود: رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری در این شرایط خودداری کنند و برای سفر به مناطق سردسیر و برف گیر زنجیر چرخ و وسایل ایمنی را به همراه داشته باشند.

کد خبر 5089187

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی جاده ها شیراز ویروس کرونا محدودیت های کرونایی آمار کرونا شیوع کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش باران کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد گرگان بوشهر معلولان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان شدت بارشها علاوه بر سیراب کردن زمینهای کشاورزی ،در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی،آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

در بم ، بارش باران دیشب راه ۱۵ روستا را مسدود کرد که با کمک دستگا ه های  امداد رسان و راهداری بازگشایی شده است.

در پی بارش‌ها سیل آسای دوروز  اخیر، مسیر طغرالجرد زرند از صبح امروز به علت ریزش کوه و سنگ  وگل ولای در چهار نقطه  مسدود شد وعوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار کوهبنان از مردم خواست سفرهای خود را به تعویق بندازند سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها