Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرعلی حق گویان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری طرح ایران همدل در استان قزوین اظهار داشت: طرح ایران همدل یکی از طرح های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای حمایت از محرومان و برطرف کردن مشکلات نیازمندان بود که خوشبختانه با استقبال مناسب مردم قزوین همراه شد.

وی افزود: این رزمایش در ۲ بازه زمانی ماه مبارک رمضان و محرم و صفر برگزار شد که مبالغ جمع آوری شده در راستای کمک به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با تشکر از مردم خیر و نوع دوست استان قزوین برای مشارکت در این رزمایش گفت: براساس این مبالغ جمع آوری شده ۴۶۵ هزار پرس غذای گرم و ۵۹ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

حق گویان اضافه کرد: حمایت از محرومان و نیازمندان وظیفه ذاتی کمیته امداد امام خمینی (ره) است و این نهاد وظیفه خود را تا ریشه کن شدن فقر در این کشور ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه این نهاد سالانه طرح ها و پویش های مختلفی را برای افزایش مشارکت مردم برگزار می کند، اظهار داشت: مشارکت مردم جزو ارکان اساسی کمیته امداد امام خمینی (ره) به حساب می آید و این نهاد تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت خیران و نیکوکاران انجام می دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: امیدواریم با افزایش مشارکت خیران، بانک ها و فعالان اقتصادی بتوانیم امسال تعداد قابل توجهی از مددجویان کمیته امداد را صاحب شغل کنیم تا بدین وسیله گامی بزرگی در راستای تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری "جهش تولید" نامگذاری شده است، برداشته باشیم.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از سوی کمیته امداد امام (ره) استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی استان قزوین کمیته امداد امام خمینی کمک های مردمی استان قزوین اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند