Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:07:45 GMT

یادی از روز شانزدهم؛ در قاب مستند سیما

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۷۳۹۳

یادی از روز شانزدهم؛ در قاب مستند سیما

به گزارش ایرنا این مستند روایتی است از واقعه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ که پس از کودتای آمریکایی -  انگلیسی ۲۸ مرداد و ساقط کردن دولت ملی دکتر مصدق به وجود آمد و تعدادی دانشجو قبل از ورود نیکسون معاون رییس جمهور آمریکا در دانشکده فنی دانشگاه تهران به شهادت رسیدند. در طول برنامه نقش دانشجویان در مبارزه با رژیم پهلوی تا پیروزی انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی به تصویر کشیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مستند یادی از روز شانزدهم به تهیه کنندگی سهراب فاضلیان کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که امروز ۱۶ آذر حوالی ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن می رود.

یک «روز خوش» با حکایت ها و مثل های ایرانی

برنامه روز خوش شبکه جام جم دوشنبه و سه شنبه ۱۷ و ۱۸ آذر ماه با سری به میدان تجریش زده ،آموزش یک «خوشمزه»، بررسی حکایت ها و مثل های ایرانی و بررسی سبک زندگی همراه مخاطبان شبکه جام جم سیما خواهد بود. دکتر سید هادی معتمدی، روانپزشک و آسیب شناس اجتماعی دوشنبه ۱۷ آذر ماه در برنامه روز خوش به موضوع محدودیت و سبک زندگی گفتگو می کند.
در بخشی دیگر دکتر حامد ایرانشاهی مدرس دانشگاه و پژوهشگر تاریخ در ادامه بررسی تهران قدیم سری به تجریش زده و از تاریخچه این منطقه سخن می گوید.

«خوش مزه» دوشنبه کاپ گوشت و پنیررا آموزش می دهد، همچنین اطلاعاتی درباره روز جهانی نرم افزار های متن باز در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. علیرضا زمانی کارشناس خلاقیت وایده پردازی سه شنبه ۱۸ آذر ماه با حضور در برنامه «روز خوش» در رابطه با اندیشه طراحی و سبک زندگی گفتگو می کند.
هومن بالازاده مهندس معمار به موضوع معماری معاصر ایران می پردازد. گزارشی از دانش آموختگان زبان فارسی بنیاد سعدی ازلبنان از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.
برنامه روز خوش با نگاه به زندگی از منظر سبک زندگی ایرانی - اسلامی با اجرای محمدامین نبی اللهی و ندا سلیمانی تلاش می‌کند صبحگاه ایرانی - اسلامی را به نمایش بگذارد.
مجله صبحگاهی روزخوش از دوشنبه تا جمعه ساعت ۹ صبح به وقت تهران به تهیه کنندگی حسین علیاری از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

عملکرد ۶ ماهه مجلس زیر ذره بین برنامه «پایش»

برنامه تحلیلی پایش امشب میزبان یکی از نمایندگان مجلس است تا عملکرد ۶ ماهه خانه ملت را واکاوی و بررسی کند. ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این برنامه ضمن بررسی عملکرد مجلس در ۶ ماه نخست امسال، مهمترین طرح ها و لوایحی که در این مدت بررسی و تصویب شده است را اعلام خواهد کرد.

اینکه تصویب این لوایح و طرح ها چه تاثیری بر سفره مردم و بهبود معیشت آنها داشته است، محور اصلی برنامه پایش امشب خواهد بود. در این برنامه ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه همچنین در خصوص جزییات طرح کمک معیشتی مجلس برای افراد مشمول، مصوبه اخیر خانه ملت در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، شفافیت حقوق و مزایای مسئولان، مبارزه با ویروس کرونا و شهدای عرصه سلامت با مردم گفتگو می کند.
پایش به تهیه کنندگی الهام پیرهادی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب پس از بخش خبری ساعت ۱۹ با اجرای سعید توکلی روی آنتن می رود.

«مشاور» از روز دانشجو می گوید

دکتر ابراهیم حاجی‌زاده، مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان، یکشنبه ۱۶ آذر میهمان برنامه مشاور می باشد. برنامه مشاور در این قسمت به مناسب روز دانشجو میزبان دکتر ابراهیم حاجی‌زاده مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان بوده و در خصوص روز دانشجو و مسائل دانشجویان ایرانی خارج کشور با ایشان گفتگو می شود .
برنامه مشاور کاری از گروه تولیدات خارج از کشور است که هر هفته روزهای یکشنبه ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

مینا نوروزی مهمان «جمع ایرانی»

جمع ایرانی در این قسمت از مینا نوروزی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزوین دعوت کرده تا میهمان برنامه باشند، ایشان از سال ۷۱ تا کنون در بیش از ۶۰ سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرده که از آن جمله می توان به مجموعه های کوبار، وارش و کت جادویی اشاره کرد .

همچنین گروه موسیقی هم‌نوازان صدرا که همگی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشکده‌ موسیقی دانشگاه هنر می باشند از دیگر دعوت شدگان هستند که با خواننندگی مهدی اصغر پور، قطعاتی شنیدینی را تقدیم بینندگان می کنند .
فریبا باقری و  مهبد قناعت‌پیشه اجرای این برنامه را بر عهده دارند .
جمع ایرانی، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران به صورت زنده از شبکه جهانی جام جم پخش می شود .

وضعیت پروژه های عمرانی مدیریت شهری روی میز «تهران ۲۰»

برنامه تهران ۲۰ امشب (یکشنبه۱۶ آذرماه) با حضور مهندس صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. در این برنامه، به بررسی وضعیت پروژه های بزرگ عمرانی شهر تهران به خصوص بهره برداری از پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار پرداخته می شود.
تهران ۲۰ روزهای زوج با اجرای محمد دلاوری و روزهای فرد با اجرای علی مروی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.
 این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه کنندگی حسن نظری و با سردبیری محمد محسن فیضی پور روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

مشکلات فعالیت های خیری در حوزه آموزش به روایت «ما ایرانی ها»

برنامه ما ایرانی ها به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب ۱۶ آذر ساعت ۲۲ میزبان مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازشهرستانهای استان تهران است که از فعالیت های خیرخواهانه خود در زمینه مدرسه سازی و آموزش برای مخاطبان روایت می کند. مجید پیروزان در این قسمت از برنامه ، از نحوه آغاز فعالیت های خیرخواهانه خود در زمینه مدرسه سازی و حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل صحبت می کند.
این خیر مدرسه ساز با تاکید بر هدف از خلقت انسان، تکامل نفس و صعود او به مراتب بالای انسانیت است، معتقد است احداث مدرسه در مناطق محروم بستری را برای رشد، شکوفایی و سربلندی دانش آموزان مناطق کم برخوردار فراهم می کند که چیزی جز هدف خلقت انسان نیست .
زینب امینی، مدیرمدرسه خیرساز حاج حسین همراه مهمان برنامه نیز به مشکلات فعالیت های نیکوکارانه در حوزه آموزش می پردازد .
برنامه ترکیبی ما ایرانی ها کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲ و پنجشنبه وجمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد.

چالش‌های اقتصادی کشور در «بدون توقف»

برنامه تلویزیونی بدون توقف این هفته به موضوع چالش‌های اقتصادی کشور خواهد پرداخت. بخش اول این برنامه، این بار با حضور دکتر محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شنبه ۱۵ آذرماه حوالی ساعت ۲۰ از شبکه سوم سیما پخش شده است.
برنامه چالشی ترکیبی بدون توقف به تهیه کنندگی رضا غلامحسین نژاد، کارگردانی رحیم صادقپور و سردبیری ابراهیم جلالیان کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است و به صورت روزانه روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از آنتن شبکه سه مهمان خانه‌ها می‌شود.

سه برنامه «کاربرانه ، مثبت کتاب و کافه بازی» در قاب شبکه سپهر
سه برنامه کاربرانه، مثبت کتاب و کافه بازی در حوزه های سواد رسانه ای و فضای مجازی از شبکه سپهر رسانه پخش می شود.
 برنامه کاربرانه به موضوعاتی مانند استارت آپ ها ( کسب و کارهای نو پا )، حریم خصوصی در فضای مجازی ، آموزش الکترونیک در فضای مجازی و....می پردازد.
مدت زمان این برنامه ۴۰ دقیقه می باشد که ساعت ۱۶ روزهای زوج هر هفته پخش می شود.
برنامه مثبت کتاب نیز با محوریت سواد رسانه ای و با رویکرد جذاب و متفاوت به مدت ۱۰ دقیقه با اجرای مسعود فروتن در هر برنامه یکی از کتاب های جدید را معرفی می کند این برنامه در روزهای فرد هفته در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه از این شبکه پخش می شود.
همچنین ویژه برنامه کافه بازی با نگاه جدید، بازی های مختلف ویژه نوجوانان و جوانان را در موضوعات بازی های دیجیتالی و رایانه ای در حیطه رایانه ، گوشی ، دستگاههای پخش و اجرای بازی را معرفی می کند. برنامه کافه بازی روزهای فرد هر هفته ساعت ۱۳ قابل دریافت است.

«مامان ها» رفتار و چالش برخورد با کودک

مجموعه برنامه مامان ها چند هفته است که با اجرای منصوره مصطفی زاده از شبکه سه سیما پخش می شود و موضوعات تربیتی نسبت به کودکان دهه ۹۰ را محور سوژه های خود قرار داده است. این برنامه در هر قسمت میزبان مادران عادی جامعه می شود و مصطفی زاده طی گفتگوهایی غیررسمی به چالش های تربیت فرزندان در دهه اخیر می پردازد که خانواده ها با انواع تکنولوژی های روز مثل موبایل، تبلت، رایانه طرف هستند. فضای مجازی قدرت بالایی در تأثیرگذاری ها و حتی تربیت بچه ها دارد و همچنین کرونا و مسایل روز جامعه خانواده ها را به چالش ها و سوالاتی مبتلا کرده است.
مامان ها سعی دارد در این همنشینی های مادرانه به بخشی از این چالش ها بپردازد و راهکارهایی را که مادران در تجربه های خود به کار بسته اند یا آزمون کرده اند با مخاطب هم به اشتراک گذارد.
این برنامه در قسمت جدید که امروز یکشنبه ۱۶ آذر پخش می شود میزبان یک مادر است که اتفاقا کارشناس حوزه روان شناسی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران است و قرار است به موضوع اقتدار مادران بپردازد. موضوعی که این سال ها چالش هایی را هم خلق کرده است و طرفداران و مخالفانی هم دارد.
در این برنامه قرار است ابتدا به ویژگی ها و اهمیت مادران مقتدر پرداخته شود و اینکه چه لزومی دارد که مادران در عین مهربانی اقتدار خود را حفظ کنند. مادرانی که قرار است پناهگاه و تکیه گاه خانه و محل امن کودک باشند و باید بتوانند با اقتداری حاکی از اعتماد به نفس این امنیت را به کودک هم منتقل کنند. با چنین نگاهی حتی در صورت نبود این اقتدار و قاطعیت در برخوردها و رفتارها ممکن است اولین ضربه را هم کودک بخورد و در شکل گیری شخصیت او بروز پیدا کند.
هرچند در سال های اخیر ابهامی هم نسبت به این اقتدارگرایی بوجود آمده است و آن را در تعارض با مهر و محبت مادری دانسته اند و حتی عنوان کرده اند که مادر باید دوست کودکش باشد. در این برنامه هم مفهوم اقتدار توضیح داده می شود و اینکه رفتار صحیح با کودک چه باید باشد.
مامان ها هر روز از شنبه تا چهارشنبه بعد از اذان مغرب حوالی ۱۷:۲۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
در این برنامه مجتبی حسینی تهیه کننده، میلاد ناظمی سردبیر و سعید ابراهیمی کارگردان است.

برگزاری اختتامیه جشنواره تلویزیونی مستند

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند سه‌شنبه ۱۸ آذر ماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، برگزیدگان سه بخش فیلم، عکس و مستندنگاری معرفی می‌شوند و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

همچنین در این مراسم آئین بزرگداشت زنده یاد اکبر عالمی، مرحوم خسرو سینایی، مرحوم منوچهر طیاب و رضا برجی که ۴ چهره پیشکسوت سینمای مستند هستند، برگزار خواهد شد.
اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند به شکل زنده و مستقیم از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و صفحه متعلق به جشنواره نیز این برنامه را به شکل زنده پوشش خواهد داد.

برچسب‌ها سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون معاونت سیمای صداوسیمای جمهوری اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیما تلویزیون اخبار کنکور تهیه کنندگی شبکه پنج سیما کاری از گروه فضای مجازی پخش می شود کافه بازی سبک زندگی آنتن شبکه روی آنتن مامان ها سیما پخش شبکه سه چالش ها آذر ماه سه شنبه روز خوش ۱۶ آذر جام جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته

به گزارش قدس آنلاین به نقل از معاونت سیما، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن زاده شده برای پرواز، محاکمه ۷ شیکاگویی، مالکوم ایکس، هدیه، استشهادی برای خدا، پرنده طلایی، مصلحت، معصومیت از دست رفته ۱ و ۲، محموله نهایی، کلاهبرداران، نامیرا، پل ۲۱، بادیگارد، رادیکال، جاده های سرد، بی نظیر، ریو ۱، گریز از مرگ، پل سفید، بیرون از بهشت، تفنگ های هفت دلاور، ۳۰ نابغه، مرد کار، آخرین اتوبوس، نسخه سحرآمیز، هندوستان آزاد، پهنه شب، سرقت، برادران باد، کلاس ۸۳، کوهستان، نامرئی، آتش، هویت، بهترین دوست من، شش قهرمان، ریکا، ویل هانتینگ نابغه، ۲۱ پل، قصه های مجید، داستان های خودمانی، طلا و مس، ضربه مغزی و گودزیلا پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی جدید «زاده شده برای پرواز» به کارگردانی «لیو شیائوشی»، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم با بازی ییبو وانگ، جون هو، شی یو و دونگیو ژو؛ در مورد یک تیم عملیات ویژه به سرپرستی خلبانانی زبده است که به آن‌ها دستور آزمایش جت‌های جنگنده جدید داده می‌شود، اما در طول این پرواز آزمایشی شجاعت و توانایی‌های این افراد به چالش کشیده می‌شود. در این فیلم خلبانان چینی موفق می شوند ...

فیلم سینمایی «محاکمه ۷ شیکاگویی» به کارگردانی «آرون سورکین»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «مالکوم ایکس» به کارگردانی «اسپایک لی»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۰۰:۲۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «هدیه» به کارگردانی «مسعود فرخنده»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۰۸:۰۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

حمید ابراهیمی، بیتا خردمند، مجتبی بیطرفان و شهرزاد کیانی در فیلم تلویزیونی «هدیه» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» به کارگردانی «علی رضا امینی»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۰۰:۲۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

جمشید هاشم پور، محسن تنابنده و احمد مهران فر در فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» ایفای نقش کرده‌اند.

انیمیشن سینمایی «پرنده طلایی» به کارگردانی «مجید شاکری»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۰۸:۰۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی جدید «مصلحت» به کارگردانی «حسین دارابی»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی و نازنین فراهانی در فیلم سینمایی «مصلحت» هنرنمایی کرده اند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «معصومیت از دست رفته ۱» به کارگردانی «داود میرباقری»، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۰۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

زنده یاد امین تارخ، سارا خوئینی ها و فریبا کوثری در فیلم تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی جدید «محموله نهایی» به کارگردانی «توماس پورتلا»، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «کلاهبرداران» به کارگردانی «چانگ وون چانگ»، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

قسمت دوم فیلم سینمایی «معصومیت از دست رفته» به کارگردانی «داود میرباقری»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی جدید «نامیرا» به کارگردانی «محمد کرمانشاهی»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«نامیرا» روایت‌گر ماجرای یک گروه دیپلماتیک است که بعد از ورود به ایران، به وسیله یک گروه تروریستی ربوده می‌شوند ...

امین زندگانی، شهرزاد کمال‌زاده، رامین راستاد و آیدین ختایی در فیلم تلویزیونی ‌«نامیرا» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «پل ۲۱» به کارگردانی «برایان کرک»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم سینمایی؛ پرویز پرستویی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «رادیکال» به کارگردانی «کریستوفر زالا»، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «جاده های سرد» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

علی نصیریان، حمید جبلی، مجید نصیری و اسماعیل محمدی در فیلم سینمایی «جاده های سرد» ایفای نقش کرده اند.

شبکه تهران سیما

انیمیشن سینمایی «بی نظیر» به کارگردانی «راسموس آ. سیورسن»، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

انیمیشن سینمایی «ریو ۱» به کارگردانی «کارلوس سالدان‌ها»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۰۹:۰۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم سینمایی جدید «گریز از مرگ» به کارگردانی «مایک برنز»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «پل سفید» به کارگردانی «علی قوی تن»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۰۹:۰۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

بهاره نوروزی، حسین محمدیان، صدیقه نوروزیان، فریبا بجنوردی و امیر پاسبان در فیلم تلویزیونی «پل سفید» بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «بیرون از بهشت» به کارگردانی «خسرو معصومی»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

فرامرز قریبیان، لیلا اوتادی و جمشید گرگین در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم سینمایی «تفنگ های هفت دلاور» به کارگردانی «پل وندکوس»، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «۳۰ نابغه» به کارگردانی «ویکاس باهل»، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «مرد کار» به کارگردانی «رابرت ژوری»، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «آخرین اتوبوس» به کارگردانی «گیلیز مک کینان»، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نسخه سحرآمیز» به کارگردانی «مایکل روبو»، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «هندوستان آزاد» به کارگردانی «ویجی کریشنا آچاریا»، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پهنه شب» به کارگردانی «اندرو پترسون»، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «سرقت» به کارگردانی «پیتر ییتس»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «برادران باد» به کارگردانی «جراردو اولیوار و اوتمار پنکر»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «کلاس ۸۳» به کارگردانی «آتول سابروال»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «کوهستان» به کارگردانی «ادوارد دمیتریک»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «نامرئی» به کارگردانی «دیوید گویر»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «آتش» به کارگردانی «الکسی نوژنی»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «هویت» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

جلیل فرجاد، رضا اسدی، علی غلامی، ابوالقاسم مبارکی، احمد ناطقی و محسن عظیمی‌نیا در فیلم سینمایی «هویت» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «بهترین دوست من» به کارگردانی «پاتریک لوکنت»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «شش قهرمان» به کارگردانی «دان هیل و کریس ویلیامز»، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

شبکه امید

فیلم سینمایی «لونانا در انتظار معلم» به کارگردانی «پاوو چوینینگ دورجی»، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم تلویزیونی «ریکا» به کارگردانی «مسعود فرخنده»، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

محمد مختاری، سپیده پهلوان زاده، آرزو بنایی، علی سولقانی، علی رشیدی و مستعان کابلی در فیلم تلویزیونی «ریکا» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «۳۰ نابغه» به کارگردانی «ویکاس بال»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «ویل هانتینگ نابغه» به کارگردانی «گاس ون سنت»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

شبکه افق

فیلم سینمایی «۲۱ پل» به کارگردانی «برایان کرک»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «قصه های مجید» به کارگردانی «کیومرث پور احمد»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

مهدی باقربیگی و پروین دخت یزدانیان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

فیلم سینمایی «داستان های خودمانی» به کارگردانی «کارلوس سورین»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۰۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

فیلم سینمایی «طلا و مس» به کارگردانی «همایون اسعدیان»، شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۰۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می شود.

بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی، رضا رادمنش و جواد عزتی در فیلم سینمایی «طلا و مس» نقش آفرینی کرده اند.

شبکه فراتر (۴k)

فیلم سینمایی «ضربه مغزی» به کارگردانی «پیتر لاندسمن»، پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۰۰:۳۰ بامداد از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی «گودزیلا» به کارگردانی «رولند امریش»، جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۰۰:۳۰ بامداد از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «قصه های مجید» و «معصومیت از دست رفته»؛ تدارک تلویزیون برای آخر هفته
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • یادی از معلم های ماندگار سیما
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم