Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس جمهور قانون موافقتنامه حمل و نقل دریایی ایران با ۴ کشور حاشیه دریای خزر را به وزیر راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رئیس جمهور قانون موافقتنامه حمل و نقل دریایی جمهوری اسلامی ایران با ۴ کشور روسیه، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و ترکمنستان را که ۷ آبان امسال در مجلس به تصویب و سپس تأیید شورای نگهبان رسید را به وزیر راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قانون در قالب ماده واحده و ۱۲ زیرماده تدوین و تصویب شده و موافقتنامه مذکور عمدتاً به تسهیل تجارت دریایی، ترانزیت کالا، حمل و نقل کالا و مسافر، گردشگری دریایی، تأمین متقابل امنیت بار، و مسافران کشورهای مذکور، ایجاد دالان‌ها و کریدورهای مشترک میان کشورهای مذکور، تسهیل تشریفات صدور روادید میان کشورهای موجود در این موافقتنامه، کمک به نوسازی ناوگان و تأسیسات بندری کشورهای عضو، حفظ محیط زیست دریای خزر و دیگر موارد مذکور در آن برمی گردد.

خاطرنشان می‌شود این موافقتنامه ۲۱ مرداد ۹۷ در بندر اکتائو قزاقستان برای مدت نامحدود به امضا رسید و کشور میزبان (قزاقستان) به عنوان امین این موافقتنامه تعیین شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور موافقتنامه حمل و نقل دریایی ایران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • اشخاص غیرتجاری مشمول معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه شدند
  • حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ آماده تعامل هستیم
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری