Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سید حمید رضا علم روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: هم اکنون سیلاب باعث آبگرفتگی مسیرهای دیلم - بهبهان و دیلم - هندیجان شده‌است و عوامل راهداری و امدادی در محل ورودی و خروجی این مسیرها حضور دارند.

وی افزود: در صورت قطع بارندگی و فروکش کردن سیلاب عملیات بازگشایی راه‌ها آغاز خواهد شد.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر از اواخر وقت شنبه تا اوایل روز دوشنبه فعالیت سامانه بارشی در این استان شدت می‌گیرد و در این ارتباط نسبت به آبگرفتگی معابر و سیل هشدار سطح نارنجی (آمادگی) اعلام شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشدار بارش شدید باران در سه استان

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار قرمز، ضمن پیش‌بینی بارش شدید باران در مناطقی از استان‌های بوشهر، فارس و کرمان، هشدار داد که فعالیت این سامانه در روزهای یکشنبه و دوشنبه، مخاطراتی از جمله طغیان رودخانه‌ها، سیل، خسارت به محصولات کشاورزی و لغو و تاخیر پروازها را در پی خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی روز یکشنبه درباره وضعیت جوی حال حاضر کشور گفت: امروز بر شدت و گستره بارش‌ها افزوده شده و به جز جنوب سیستان و بلوچستان در بیشتر مناطق کشور بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

«امین حسین نقشینه» افزود: روز دوشنبه نیز عمده‌ فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور، استان‌های ساحلی دریای خزر و بخش‌هایی از مرکز کشور است بر این اساس دمای هوا به طور محسوسی در کشور به ویژه در نیمه شمالی تا فردا کاهش خواهد داشت.

نقشینه گفت: آسمان تهران نیز امروز ابری همراه با بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیل خوزستان آبگرفتگی اهواز ویروس کرونا در ایران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود

آن طور که کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان خبر داده است، اواخر هفته مناطقی از این استان شاهد سامانه بارشی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بیشینه بارش‌ها روز پنجشنبه و در نیمه غربی، ارتفاعات جنوبی و برخی از مناطق شمالی استان خواهد بود، افزود: با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌های فصلی، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از مناطق محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی این مدت بر سرعت وزش باد در شمال‌غرب و شرق افزوده خواهد شد، از این رو خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در جنوب‌شرق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 749024

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • لرستان بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد