Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@18:08:43 GMT

آماده باش نیروهای خدمات شهری مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۷۴۹۳

آماده باش نیروهای خدمات شهری مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از آماده باش نیروهای خدمات شهری در پی تغییرات جوی پیش رو و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به صدور اطلاعیه سطح نارنجی اداره کل هواشناسی و اعلام هشدار درباره وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق و آب‌گرفتگی، بارش باران و برف، کاهش محسوس دما، تشکیل مه و وزش باد شدید طی ساعات پایانی امشب و فردا در سطح استان، ۵۷ دستگاه ماشین برف روب سنگین و نیمه سنگین و ۲۲ دستگاه ماشین گریدر آماده سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر این، ۷۲ اکیپ سطوح شیبدار، ۵۱ دستگاه خودروی نمک‌پاش، ۱۷ دستگاه مینی لودر و ۷۱ دستگاه بیل برف روب آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد افزود: همچنین چهار هزار و ۵۶۰ نفر از پاکبانان خدمات شهری، امشب در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ نیروی آتش نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در ۵۲ ایستگاه آتش نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده‌باش کامل هستند، تاکید کرد: این افراد و تجهیزات در حالت آماده‌باش هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی به شهروندان خدمت رسانی کنند.

یعقوبی ادامه داد: برابر بررسی‌های انجام شده از ساعت ۲۴ امشب آماده‌باش فضای سبز برابر دستورالعمل عملیات زمستانه، بارش متوسط (از طریق مرکز بی‌سیم و همکاران ارزیاب) اعلام شد و در این راستا حدود ۷۵۰ نفر نیروی نگهبان، پارکبان، کارگر ساده در ۶۹ پیمان نگهداری فضای سبز مناطق، سه پیمان نگهداری دانش، گل‌ها، ریحانه سازمان پارک‌ها و چهار پیمان نگهداری کمربند سبز مشغول به فعالیت خواهند بود.

وی تصریح کرد: همچنین از ادواتی همچون ۱۵۰ دستگاه اره موتوری، بیش از دو هزار عدد پارو، ۸۰ دستگاه نیسان و خاور، ۱۰۰ دستگاه اره تلسکوپی و بیش از دو هزار و ۵۰۰ عدد چوپ بلند جهت برف تکانی احتمالی استفاده خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد خاطرنشان کرد: در آماده‌باش نیروهای فضای سبز، بیشترین اقدام جهت برف‌روبی معابر اصلی بوستان‌های بزرگ، محلی و خطی و نظافت و پاکسازی برف روی مبلمان پارکی است و در صورت نیاز برف تکانی سبک سوزنی برگان انجام خواهد شد.
 

کد خبر 459840

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد هواشناسی شهرداری مشهد بارش باران معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات شهری آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری