Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمارم با بیان اینکه اینکه شب ‌های سرد زمستانی در پیش است، گفت:متاسفانه موضوع معتادان متجاهر از ساماندهی گذشته و باید جمع‌آوری شوند تا هم نا زیبایی‌ های چهره شهر زدوده شده و هم دغدغه مردم برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «شهناز رمارم» امروز(۱۶ آذر) در برنامه زنده رادیویی «شهر ما» با یادآوری اینکه شب ‌های سرد زمستانی در پیش است، گفت: متأسفانه تعدادی از همشهریان ما به هر دلیلی بی‌خانمان و آواره خیابان‌ها شده و ناچار به گذران ساعات سرد شبانه به‌دور از مکانی امن و گرم هستند و دیدن چنین صحنه‌هایی بسیار دردناک بوده و وجدان مردم را آزار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد  افزود: مدیریت شهری برای تأمین چتر حمایتی از این افراد و در راستای حمایت عمومی از شهروندان و صیانت از کرامت ایشان، اقدام به تجهیز گرمخانه‌هایی برای استفاده این گروه کرده است، سال گذشته تعداد ۷ گرمخانه برای این منظور تدارک دیده شد و این آمار به ۱۲ گرمخانه در سال جاری افزایش‌یافته است.

 

وی خاطرنشان کرد: در بین اشخاصی که شب‌ها را در خیابان سپری می‌کنند دو گروه خاص وجود دارند؛ اول معتادان متجاهر که به گذران در خیابان و بیغوله‌ها عادت کرده و حاضر به ترک پاتوق خود نبوده و با درنظر نگرفتن کرامت خود و گرفتارشدن در دام اعتیاد مخدرهای صنعتی متوجه بلای خودکرده نیستند، متأسفانه موضوع معتادان متجاهر از ساماندهی گذشته و باید جمع‌آوری شوند تا هم نازیبایی‌ های چهره شهر زدوده شده و هم دغدغه مردم برطرف شود.

 

رمارم ادامه داد: گروه دوم نیز افراد و خانواده‌هایی هستند که به عنوان همراهان بیماران غیربومی، در این شهر غریب بوده و در مجاورت بیمارستان‌های بزرگ شهر و عموماً در حاشیه خیابان اصلی(برای تأمین امنیت خود) اتراق می‌کنند، در این خصوص امکان انتقال ایشان به اماکن گرم و امن و پذیرایی شایسته از ایشان وجود دارد.

 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرکدام از این دو گروه، از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۷ شهرداری، سبب آغاز اقدامات حمایتی و خیرخواهانه شوند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساماندهی کارتن خواب ها جمع اوری معتادان متجاهر معتادان متجاهر مشهد معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند