Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نیمه نخست دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد با برتری تیم مهمان به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج فارس، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد از ساعت 15 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام حیدری داور این مسابقه در حالی از ساعت 15 در سوت آغاز این دیدار دمید که حواشی این بازی از روز گذشته و با مثبت شدن تست کرونای 11 بازیکن ذوب‌آهن آغاز شد. تعداد بازیکنان کرونایی این تیم امروز به 18 نفر رسید تا ذوبی‌ها خواستار لغو این دیدار شوند اما در نهایت سزپوشان با 11 بازیکن اصلی و 4 یار ذخیره در این مسابقه حاضر شدند.

در غیاب بیشتر بازیکنان اصلی ذوب‌آهن، این تیم با ترکیب شهاب گردان، سیدعبدالله حسینی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، رضا حبیب‌زاده، سید محمد قریشی، محمدعلی کاظمی، دانیال مومنی، علی نبی‌زاده و علیرضا منظمی به میدان آمده است.

سیدمهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو نیز تیمش را با ترکیب میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، محمد عرفان معصومی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی و صادق صادقی به مصاف ذوب‌آهن فرستاده است.

نخستین موقعیت جدی این مسابقه در دقیقه 4 برای ذوب‌آهن شکل گرفت اما ضربه سر محمد قریشی در محوطه جریمه شهرخودرو از کنار دروازه میلاد فراهانی به بیرون رفت.

فکر نمی‌کنم بتوانیم با شهرخودرو بازی کنیم/ هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن تصمیم نهایی را می‌گیرداصفهان| تست کرونای 11 بازیکن ذوب‌آهن مثبت شد/ رضایی در نشست خبری حضور نمی‌یابدتعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن به 11 نفر رسید/ اردوی شاگردان رضایی تعطیل شد

در دقیقه 13 شهرخودرو دست به ضدحمله زد. احمد الجبوری پا به توپ به دروازه ذوب‌آهن نزدیک می‌شد که توسط مهرداد قنبری در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند. امین قاسمی‌نژاد این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا شهرخودرو در دقیقه 14 با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

در دقیقه 31 و با ارسال بلند میلاد جهانی، علیرضا منظمی در محوطه جریمه شهرخودرو صاحب موقعیت شد اما داور خطای منظمی روی دروازه‌بان حریف را اعلام کرد.

در دقیقه 36 احمد الجبوری با ضربه سر اشتباه رضا حبیب‌زاده صاحب توپ شد و می‌توانست برای دروازه ذوب‌آهن خطرساز شود اما شوت این بازیکن در آغوش شهاب گردان قرار گرفت.

در دقیقه 38 شوت محکم و از راه دور میلاد جهانی از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

در دقیقه 40 اکبر صادقی از شهرخودرو به دلیل خطا روی بازیکن ذوب‌آهن با کارت زرد داور جریمه شد.

در دقیقه 42 ذوب‌آهن صاحب یک ضربه آزاد شد اما شوت میلاد جهانی توسط دروازه‌بان شهرخودرو با مشت دور شد.

در دقیقه 44 احمد الجبوری با دروازه‌بان ذوب‌آهن تک به تک شد اما شهاب گردان شوت او را با بازوی خود به کرنر فرستاد.

نیمه نخست این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر شهرخودرو به پایان رسید.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احمد الجبوری میلاد جهانی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلومینیوم در اراک رفت و در شرایطی که با دو گل پرسپولیس در نیمه اول به نظر می‌رسید آنها صعود راحتی را تجربه می‌کنند اما کار در دقایق پایانی گره خورد.

در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار آلومینیوم بود و آنها فشار زیادی روی دروازه امیررضا رفیعی آوردند اما او ایستادگی خوبی داشت و در نهایت در دقیقه ۸۵ دروازه خود را برای نخستین بار در پرسپولیس توسط مهدی لیموچی باز شده دید.

او که چهار کلین شیت متوالی برابر ذوب آهن، گل گهر، ملوان، نفت آبادان داشت، بدون محاسبه وقت‌های تلف شده سرانجام بعد از ۴۴۴ دقیقه در پرسپولیس گل خورد.

رفیعی چند دقیقه بعد نیز درحالی که دید مناسبی نداشت با شوت فوق العاده شروین بزرگ گل دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار