Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:21:22 GMT

۲۴ عنوان برنامه به مناسبت روز ملی بصیرت اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۸۰۴۳

۲۴ عنوان برنامه به مناسبت روز ملی بصیرت اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ناصر آقایی ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم دهه بصیرت و میثاق با ولایت با اشاره به اینکه نزدیک شدن روز ۹ دی افزود: دیدار با ائمه جمعه استان، دل نوشته دانش آموزان در شبکه شاد به مقام معظم رهبری، طراحی برنامه رادیو و تلویزیونی جهت تبیین یوم الله ۹ دی، فضا سازی محیطی در سطح شهرها و روستاها و برگزاری همایش بصیرتی با مشارکت اجرای ۲۴ عنوان برنامه به مناسبت روز ملی بصیرت بسیج از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برگزاری نشست بصیرتی علمای شیعه و سنی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر و کاریکاتور در سه نقطه پر تردد شهر و رژه خودرویی و موتوری از دیگر برنامه‌های این دهه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت بیشتر به صورت مجازی در سطح استان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام آقایی تاکید کرد: حماسه ۹ دی نشان از حضور عاشورایی مردم و نماد استقلال و بصیرت است و نشان داد که مردم ولایت مدار ایران تا پای جان در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.

در ادامه این جلسه حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص برنامه‌های اجرایی دهه بصیرت پرداختند.

کد خبر 5089236

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 9 دی بصیرت ویروس کرونا محدودیت های کرونایی شیراز آمار کرونا شیوع کرونا محسن فخری زاده بارش باران شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد گرگان بوشهر بارش برف معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری ۸ تا ۱۴ اردیبهشت به نام هفته عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است بیان کرد: به این مناسبت ۳۰ عنوان برنامه عقیدتی در سطح استان همدان اجرا می‌شود.

سرهنگ همدانی افزود: برگزاری جشنواره‌های شهرستانی و استانی، نشست‌های عقیدتی با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی و معرفی یگ الگو نمونه اخلاق از جمله این برنامه هاست.

او همچنین گفت: معرفی آثار به جای مانده از شهید مطهری نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد تا دانش آموزان، بسیجیان و معلمان بیشتر با این شخصیت برجسته آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن